donderdag 30 september 2010

Pumpkin!

Hoi allemaal,
eerst en vooral wou ik jullie heel hard
bedanken voor de super leuke reacties op mijn
halloweenkadertje! Ik vind het echt altijd tof
om jullie lieve berichtjes te lezen :-)

Vandaag blijven we in de halloweenstemming!
Er is een nieuwe release van Meljen's Design,
en jullie raden het al? Het is echt met halloween thema :-)
Ik vond deze pompoen heel leuk om te gebruiken,
hij noemt: "Pumpkin Bumpkin".
Het papier dat ik heb gebruikt is van de action,
En de sketch heb ik van "Create 4 Fun".


De binnenkant heb ik deze keer ook gedaan,
niet veel bijzonder. Maar het is een uitnodiging en ik
vond het een leuk idee, om de "halloween sentiment tickets"
van Ann Vento te gebruiken als uitnodiging tickets ;-)
Ik heb ze in een klein envelopje gestopt!
Ze zijn te koop bij Whimsy stamps!

Hier nog de kleurnummers die ik heb gebruikt!
YR07      Y17
E55-E31-E30
E37-E35-E33
E29-E57
R20

Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Men's card world: Halloween
* My time to craft: Looks like autumn

22 opmerkingen:

  1. hoi Anneke wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg.
    superrrrrrrrrrr
    bedankt voor je deelname aan menscardsworld
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anneke,leuk afdrukje,papier echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende halloween kaart geworden en vindt de stempel erg leuk, had ik nog niet eerder gezien. Succes met de challenge en bedankt vor je bijdrage bij MENSCARDSWORLD.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd is het geworden,leuk zo met die tickets,mooi gemaakt.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi wat een leukerd is dit op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    prachtig kaartje!!!

    heel leuk gemaakt en leuke stempel!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer een leuke kaart!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Anneke, je bent weer heel goed bezig geweest!!!Je vorige werkje ziet er al net zo mooi uit als deze kaart! Heel veel succes ermee!
    Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart !! Mooie kleuren !
    nog een fijne avond, groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart! Leuk dat je mee doet aan de challenge.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk halloween kaartje Anneke!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje! Bedankt voorje deelname aan de challenge!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje en die stempel
    is echt helemaal gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is beautiful - great use of this awesome digital!! Thanks so much for joining us at Meljen's this week!!!
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very pretty card and your image colored beautifully. Love your papers, too. Thanks for joining us at Meljen's this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a perfect fall card! Wonderful image and papers used. Gorgeous my friend! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card, Anneke!!
    Thanks so much for joining us in our Monochromatic challenge at Meljen's Designs this week! Good luck!
    Dee (Spryte)♥
    Sprytebyrds Spot

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful card. Love the colors! Thanks so much for joining us at MelJen's Designs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a cute card - love your coloring! Thanks for joining the MJ challenge for Operation Write Home!

    Sandy, MelJens DT, and pres of OWH
    A Colourful World

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulations!
    You are in our TOP FIVE AGAIN this week at Meljen's Designs! Thanks for playing along!
    Blessings, Nicole MD DTC

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke