woensdag 8 september 2010

Whimsy Stamps Custom Rubber Stamps & Awards!

Hoi allemaal,
wat een weer is het he!
Ik ben zelf er ziek van geworden,
zware hoest en echt heel moe enzo...
Dus ik heb de voorbije dagen in de zetel gehangen
en goed gerust!!

Maar ik wou toch iets met jullie delen :)
Whimsy Stamps is vandaag met een nieuwe release gekomen!
De Custom Rubber Stamps zijn vanaf vandaag in de webshop
te verkrijgen!

De mijne is onderweg, en zo gaat die eruit zien!
Ik vind hem heel leuk, en er zijn zoveel design's
dat het moeilijk om te kiezen wordt ;-)
Ga hier maar eens kijken tussen alle leuke voorbeelden.


Ook heb van Martina en Monique deze award gekregen!


Bedankt dames!!!
Ik ben weer heel blij met deze award ;-)
Vind het echt heel leuk dat jullie mijn kaartjes leuk vinden!
haha... wat een zin :-)

Nog een fijne avond!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,

    ik ben ook niet tip top, hopelijk ben je gauw weer beter. Vandaar dat ik nog niet veel geblogd heb maar ik kom zeker nog eens op mijn gemakje bij je langs op je blog. Ik had deze stempels ook al gezien, ze zijn mooi he. Ik ga me er ook eentje aanschaffen ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super gave stempel!! Wat heb je weer schitterende creaties gemaakt de afgelopen tijd! Ook hier heeft de griep toegeslagen, niet gek met dit weer toch? Maandag was het nog warm en nu weer 2 dagen regen...... sterkte en beterschap ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoiii, super he die stempel...ik ga hem ook bestellen...ik hoop dat je je snel weer beter voelt...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap meid! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen;)
    enne...de stempel..ik ga hem ook bestellen:):)
    ze zijn zoooo mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,
    Ben even afwezig geweest maar heb je laatste creaties bewonderd en ze zijn weer prachtig.
    Gefeliciteerd met je awards!
    En wat een leuke stempel is er onderweg.
    Heel veel beterschap.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg wat een prachtige naamstempel!
    Ik hoop dat je snel weer beter bent Anneke!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anneke, ik hoop dat je je vlug beter voelt.
    En gefeliciteerd met je award.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke