donderdag 28 april 2011

Hiep Hiep Hoera, mijn blog is 2 jaar!!

Dit bericht blijft boven staan! Scroll naar beneden voor nieuwe berichtjes!!

Hoi allemaal,
wat gaat de tijd toch snel he!
Het lijkt pas of het was gisteren toen ik
voor het eerst een blog maakte :-)
Vond het allemaal zo spannend en ontzettend leuk!

En kijk nu, 382 berichtjes verder en
205 volgers erbij gekregen!! Wat is dat toch geweldig,
ik ben zo blij dat ik met het bloggen ben begonnen,
en zoveel lieve blogvriendinnetjes heb mogen leren
kennen :-) Zoveel lieve mensen die altijd lieve en
leuke reacties achterlaten, ik lees ze allemaal met vele plezier
altijd!! Mijn leven is helemaal veranderd,
heb eindelijk terug een doel  in mijn leven!
En vind het geweldig om alles met jullie te kunnen delen ;-)

Daarom deze candy! Om jullie allemaal te bedanken
en wie jarig is trakteerd! Dus deze keer is dat mijn blogje :-) hihi..


Wat zit er nu allemaal in?
* 15 design papiertjes
* 10 Afdrukjes van verschillende merken
* 5 taartpapiertjes
* setje met tekstjes
* allerlei emblissement, zoals bloemetjes, charms,
strasssteentjes, splitpennen, ...

En dan heb ik nog een tweede candy :)
deze staat helemaal in het thema beren zoals jullie kunnen zien!!

Wat zit hier in?
* 5 design vellen van Forever Friends
* 5 afdrukjes van beren

Wat moeten jullie doen om mee te dingen voor
deze candy??!!

Wordt volger of wel ben je het al!
Zet de candy op je blog als jullie er eentje hebben,
sidebar is goed genoeg ;-)
En laat een reactie achter, en zet je naam bij
mr. Linky!!




Oohja, nu ben ik nog vergeten te vertellen tot hoelang die loopt!
hij loopt tot 28 april!


Nog een hele fijne dag iedereen!!

44 opmerkingen:

  1. proficiat hoor! 2 jaar wat gaat de tijd snel hé. Maar ben blij dat we mekaar hebben leren kennen. Veel succes nog. Ik doe dan ook graag mee aan je candy
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Anneke met het 2 jaar bestaan van je blog. Het is altijd heel leuk om je kaartjes te bewonderen. Ik wens je nog heel veel succes met je blog hoor!
    Ik doe graag mee met je candy!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je 2 jarige blog. Ik doe graag aan je candy mee

    liefs diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Gefeliciteerd dat je blog 2 jaar bestaat.
    Ik doe graag mee met de candy.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan van je blog!

    ik doe graag mee aan je candy en zet het op mijn blog!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anneke....
    Gefeliciteerd hoor met het 2 jarig bestaan
    leuk hé zo'n blog, jij laat ook hele mooie kaartjes zien..... en ook ik doe heel graag mee met jouw candy...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd meis lief van je dat je een candy weggeeft ik doe graag mee grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en nog heel veel plezierige knutseljaren erbij!! Ik doe graag mee met je candy en zet alles op mijn blog. Dat komt dik in orde.
    Lieve groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke,

    Gefeliciteerd met je 2e jarig bestaan hahahaha wens je nog heel veel knutseljaren erbij,
    ik doe graag mee met je candy en zal alles op mijn blog zetten.

    Zou je een "blik" willen werpen op mijn blog.....er staat daar een kleine verrassing op je te wachten.
    Nog een hele fijne freubelweek toegewenst en tot een volgende "blik".

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, met je 2 jarig bestaan en natuurlijk nog heel veel knutseljaren erbij,want ook ik geniet van je blog.Ik doe ook graag mee met je candy.Ga hem dus in mijn sidebar zetten, en natuurlijk even bij mr.Linky aanmelden.Rest mij nog je veel succes te wensen voor het komende knutseljaar.
    groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey sweetie!! Thanks SO MUCH for a chance at winning this delish candy!! :) I already follow you sweetie and I will posting this in my sidebar!! BIG HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Al twee jaar, dat is best lang.
    Ik doe graag mee met je candy's!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke,
    proficiat met je blogoversary !
    Ik doe graag mee aan je candy hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. COngrats for 2 years blogging!!!

    Thanks for sharing this candy. It´s in my sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd!! Wat ben je al een tijd bezig..kom ik net kijken als beginner zijnde..dus erg leuk om ook weer bij jou inspiratie op te doen!
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anneke, fijn dat je al zoveel volgers hebt. Je hebt zo'n mooie candys klaarstaan dat ik daar zeker ook wil aan meedoen.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je blog zo goed loopt en dat je al zoveel volgers hebt. Via via kwam ik op je blog en vanaf vandaag heb je er weer een volger bij :) Bedankt dat ik mag meedoen aan je superleuke candy!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog.
    Ik doe graag mee hoor, met deze geweldige candy.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Well congratulations on your blogaversary!
    Thank you for the chance to win this wonderful candy.
    saluti dall'italia public slidebar on http://sorrisodiluna.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am old follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd, en nog maar heel veel gezellige knutseljaren erbij natuurlijk. Doe graag mee met je candy en zet je foto op mijn blog.
    Mooie witte woensdagkaart ook, via deze site ben ik bij jou terecht gekomen.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met je blog en dat we nog lang wat inspiratie mogen doorkrijgen :D

    1. Sidebar: check
    2. Mr. Linky: check
    3. Volger: check
    4. Reactie: check

    Ik ben er klaar voor :D
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow! Thank you for the chance to win! On my blog: http://onlyblogcandy.blogspot.com/2011/03/httpanneke-scrapfunblogspotcom-28-april.html
    Kisses
    lioliliola@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thanks for the opportunity..
    I'm follower google nickname= catymariposina
    email maison-@hotmail.it
    post on my blog
    http://papaverierose.blogspot.com/2011/03/giveaway-da-anneles-scrap-fun.html
    post on sidebar blog
    http://papaverierose.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Congratulations! ^^
    And thank for this great chance!
    I linked your blog candy on my blogs
    Sidebar:
    http://filofantasofia.blogspot.com/
    Sidebar and post:
    http://langolodeigiveaway.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan! Ik moet zeggen dat ik dit ook een erg leuke blog vind om op te sneupen. En natuurlijk doe ik graag mee met deze candy!

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi

    Thank you for the chance to win your candy. I am a new follower and your candy is on my sidebar. http://crafti.blogspot.com/

    Groetnis
    Rachelle (Crafti)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 2 jaar ! wat een prestatie !!! leuk, ik moet mijn 1ste jaar nog vieren.... Het gaat inderdaad wel heel snel ! proficiat ! en ik waag m'n kans voor je candy,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd en ik doe graag mee.
    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Congratulation!! Beautiful blog! Thanks for the chance

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat met je blog die al 2 jaar bestaat! Je maakt erg mooie dingen! Mijn blogje bestaat zo lang nog niet. Ik heb je link op mijn blog gezet. En graag wil ik ook aan de candy meedoen!

    http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je blogaversary! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan! Ik doe mee met je mooi candy.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je 2 jarig bestaan. Je hebt een erg leuk blog en ben ook volger geworden en je staat in mn sidebar...

    Groetjes Elise
    http://elisescreacards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  34. HI Anneke! I got here at a good time i see lol!!!
    Thank you for another candy offer and it all looks yummy.You are very generous lady.Ruby

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Awww I love Pimboli!!! I even chose him with the teddy bear as a tattoo!
    Love your blog!
    Jackie (Elfy)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd meid, ik ben zelf net ook weer begonnen om mijn blog nieuw leven in te blazen dus petje af hoor dat je al twee jaar bezig bent.
    Ga vooral zo door, je bent een inspiratie voor velen.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wow i would love to be in with a chance of winning your blog candy.
    big hugs hannahx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeleliciteerd met je 2jarige blog. Ook ik vind het super leuk in blogland
    En gezellige candy
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Well done on 2yrs blogging x
    Mine will be 1yr next month & I shall have candy too.

    I am a new follower. I found you through a fellow blogger.
    Thanks for the chance of winning this gorgeous candy.

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi friend! congratulations and thanks for the opportunity!
    mi name is maria i´m from spain i´m not sure if i can participate! but you don´t say nothing about this!
    i have posted your candy in my blog!http://micachitodeinterne.blogspot.com/
    besos! maria!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hi Anne. Congrats on all those follower and visitors. I would love to have a chance. I've linked you to my sidebar and I am also a follower.
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd! Ik ben zelf nog niet zo heel lang aan het bloggen, maar heb er ook behoorlijk veel plezier aan. Graag wil ik meedoen met je candy.
    Groetjes,
    karen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een gave candy is dit zeg, ik doe graag een gokkie mee, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke