donderdag 28 april 2011

Winnaar Candy!!


Hoi allemaal,
vandaag loopt mijn candy af!
En dus is het tijd voor een winnaar :-)

De winnaar van mijn blog candy is geworden ...



Gefeliciteerd, zou je eventjes je adres willen
mailen zodat ik je pakketje kan opsturen :-)


En dan de winnaar van mijn beren candy is ...




Gefeliciteerd, zou je je adres even willen
mailen zodat ik je pakketje kan opsturen :-)

Aan iedereen die volger is dank je wel!
Zonder jullie zou mijn blogje geen 2 jaar bestaan,
en bedankt voor al die lieve berichtjes,

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Monique en Christa!

    Groetjes, Heleen
    www.freubelcards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations to winners!! I am glad for you)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Monique en Christa...jullie hebben wat leuks gewonnen zeg!!
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie prijs
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mazzelaars zeg, proficiat!
    En jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie, een candy gewonnen!
    Ik ben zo blij!
    Dank je wel Anneke!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd aan de winnaars!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congrats to the winners, enjoy x

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to seeking more
    of your great post. Also, I've shared your site in my social networks!

    Here is my web-site - Private Cloud Computing

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke