vrijdag 8 april 2011

Whimsy Stamps Sneak Peak Rubber Release!



Hoi allemaal,
hier ben ik dan weer eventjes!
Het is gelukt om gisteren een simpel kaartje te maken,
ik heb dit lieve beertje op een workshop kleuren met distress
gekleurd vorige zaterdag!! Dus moest ik enkel papier nemen
en kleven dus was niet zo vermoeiend voor mijn vingers :-)
Kleuren gaat nog niet zo goed, dan doen ze wel veel pijn.
Hoop dat de pijn snel weg gaat en dat ik
weer volop kan knutselen ;-)


Maar alle geluk dat het zonnetje schijnt en
dat ik daarvan kan genieten!! hihi ... 
Het is vandaag ook de eerste dag van de sneak peak's
bij Whimsy Stamps! Want 13/04 komen er weer leuke
rubberen stempels uit, ik heb deze keer een sentiment
gebruikt uit het setje " Party Mini Letter Seals".
Zijn ze niet leuk??

Party Mini Letter Seals ONLINE

Het lieve beertje is van Fizzy Moon: With Love,
en ik heb deze ingekleurd met distress!!
Wat is dat leuk om te kleuren, nu nog kleurtjes kopen :-)
Het papier is van K&C en lekker vrolijk!!
Voor de rest heb ik witte bloemetjes gebruikt,
en deze een gele kern gegeven zoals degen die het beertje
vast heeft :-)


De foto is in het zonnetje genomen daarom dat die zo hevig is :)
hihi..
Ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden
en tot de volgende ;-)


12 opmerkingen:

  1. Ondanks je pijn heb je wel een heel
    mooi kaartje gemaakt nog veel bterschap

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super kaart ! blij te zien dat je terug actief bent !!! joepie,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en sterkte met je zere vingers!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. AWW!! This is so very precious Anneke!!I just LOVE Your sweet image and layout!! Smiles, Vicki

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Anneke,

    't is weer een schatje!

    Fijn weekend en verzorg je goed he!

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAt een mooi vrolijk kaartje.
    Erg leuk geworden.
    Lief beertje ook.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is FANTASTIC!!!! What a super SWEET creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend leuk kaartje heb je gemaakt al heb je pijn. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Anneke, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een superschattig kaartje! Ik heb ook nog een fizzy moon beertje liggen dat nodig gekleurd moet worden...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anneke,

    Ondanks de pijn, toch nog een mooi en schattig kaartje gemaakt hoor!
    en nu rusten in de zon hé!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke