zondag 24 april 2011

Vrolijk Pasen!


Hoi allemaal,
ik wil jullie allemaal een vrolijk pasen wensen!!
Wij gaan vandaag barbecue'n,
en het is hier kermist dus voor mijn vriend
staan smoutebollen ook op het menu :-) haha...

Ik heb dit kaartje gemaakt met "Easter Chickie" van
2 cute rubber stamps! Zij zijn terug begonnen met designen
van nieuwe stempels en in mei starten we met
leuke challenge's en nieuwe release :-)

Ik heb papier gebruikt van K&Company,
de bloemetjes heb ik uitgeponst met een pons
van het kruidvat! Vind het wel een vrolijk kaartje
geworden :-) hihi...



Ook doet mijn kaartje mee bij:

Nog een hele fijne & zonnige dag gewenst!!

12 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    Leuk kaartje en ook voor u vrolijk pasen!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cutie !
    Hmm lekker smoutebollen !
    Geniet van de Paasdagen en het prachtige weer !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Anneke.

    Fijne paasdagen.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Anneke!
    Fijne paasdagen!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt.
    Voor jou ook fijne paasdagen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke paaskaart heb je gemaakt!
    Jij ook fijne dagen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een scheetje en eetsmakelijk straks lekker bbq xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Anneke. Ik hoop dat jullie van de kermis en de bollen hebben genoten.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk kaartje en jij ook
    nog fijne paasdagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk én lief kaartje!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke