dinsdag 5 april 2011

Even niet aan de knutsel!


Hoi allemaal,
jullie zullen misschien al wel mijn weekelijks
berichte over 'Digital Tueday' hebben gemist!
Maar ik wil jullie even vertellen dat ik deze week nog niet
veel heb geknutseld want ik heb al een tijdje last van pijn
in mijn vingers, en nu blijkt dat ik een ontsteking heb!
Dus ben ik even op rust, dus even geen geknutsel en niet te veel
op de pc!! Mis het wel hoor, maarja ik dacht ik knutsel gewoon
door, maar het doet toch teveel pijn.



Daarom dat ik jullie dat even meld, zo kan ik ook niet meedoen
met het kleurenkaartenteam morgen! Maar ik hoop
toch nog tegen het weekend een kaartje te kunnen maken,
want wat ben ik aan het afkicken :-) haha...

De challenge bij Digital Tuesday is deze week "Pasen"
dus heel simpel he ;-)

Zo ik ben weer eens door, en hoop deze week toch nog iets te kunnen maken!
Ik heb ook nog een paar kaartjes op de pc staan die ik
al een tijdje geleden heb gemaakt dus misschien zet ik die er wel op ;-)
Wie weet?!!

16 opmerkingen:

  1. Anneke, dat valt niet mee hé. Ik hoop dat je er vlug van hersteld bent. Ik ken dat, ik heb vorige week mijn duim bezeerd met het gebruiken van mijn cuttlebug. Blijkt nu een peesontsteking te zijn, is ook pijnlijk, maar daarmee rusten. Zaterdag vertrekken we voor 14 dagen naar zee, ik neem wel mijn knutselgerief mee, maar ga toch ook proberen mijn hand wat te laten rusten want zo is het ook maar niets.
    Duim jij voor mij, ik zal voor jouw duimen. Ok.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je heel veel beterschap wensen en dat je maar weer
    snel kunt freubelen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bah, dat is balen! Hopen dat het mooi weer wordt, dan kun je in ieder geval nog in het zonnetje zitten.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is balen Anneke, neem je rust hoor....anders wordt het alleen maar erger.
    Veel beterschap.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anneke,

    Aiai rust maar goed hoor, de knutsel kan even wachten,hihi, hoort wie het zegt hé, ik weet het .. erg hé, als je iets wilt en het mag/gaat niet hé. Sterkte en beterschap hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he wat vervelend allemaal voor je, heel veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei wat lastig dat is afkicken.
    Beterschap hiermee
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel beterschap hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat is minder. Ik hoop dat je hand vlug geneest en dat je weer mooie dingen kan maken. Probeer zo veel mogelijk te rusten, des te vlugger kan je genezen!

    Veel beterschap!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend zeg! Heel veel beterschap.. xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. veel beterschap ! leg je maar lekker in de zon te bruinen dan ! =)
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anneke,

    ik wil je heel veel beterschap toewensen, 't is echt afkicken he. Laat de ontsteking maar goed genezen zodat het niet te gauw weer komt!

    Beterschapsknuffels,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh my word girl this is so very precious!! LOVE the colors and the sweet image!! So full of Spring and fun!! Smiles, Vicki

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel beterschap Anneke !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geen gele kaart, maar ik wou je toch even bezoeken! Veel beterschap en geniet dan maar van het heerlijke weer
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beterschap Anneke, niet forceren hoor, rustig aan!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke