dinsdag 12 april 2011

Digital Tuesday Challenge # 106



Hoi allemaal,
ik ben terug! Het knutselen begint al terug
wat beter te lukken, soms nog een beetje pijn.
Maar al bij al gaat het terug goed :-)
Ik heb ondertussen lekker van het zonnetje genoten,
en al een kleurtje gekregen ;-) hihi..


Vandaag is het de laatste dag van de sneak peaks
bij Whimsy Stamps! Morgen komen er nieuwe rubberen
stempels uit :-) En ik kan jullie zeggen dat ze wel leuk zijn!
Vandaag laat ik jullie deze 'postcard' zien die je morgen kan kopen.


Vandaag is er ook weer een nieuwe challenge bij "Digital Tuesday"
en daar is deze week 'Little woman' het thema!
Jullie weten ondertussen ook al dat ik verzot ben op
engeltjes en vond deze wel heel mooi :-)
Ik heb deze ingekleurd met distress inkt,
en mits ik nog geen geschikt papier heb voor te kleuren
heb ik het op mijn gewoon papier gekleurd en dat viel ook wel
eens mee voor een keertje :-) hihi...



Ook doet mijn kaartje mee bij:



Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?

17 opmerkingen:

  1. Hallo Anneke,

    wat mooi in zijn geheel zo!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waut een super mooi kaartje en veel
    succes met de challenge

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan Anneke!
    mooi geheel bij elkaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. FANTASTIC Anneke, LOVE LOVE how you used this postcard!! Beautiful and SWEET!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely gorgeous Anneke that image is fabulous
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn dat het weer beter met je gaat, en je kaartje is prachtig en super stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje en leuke stempel.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en fijn dat het weer wat beter met je gaat. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Anneke,zo lief die stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a sweet vintage creation Anneke!! Love that image and your colors.
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooi kaartje Anneke, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gorgeous Anneke!!! love vintage!!
    hugs & blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stempel.
    Schattig kaartje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh I love this vintage card. Great coloring.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie en stijlvolle kaart Anneke!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your card is so beautiful and elegant!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke