donderdag 28 april 2011

Paas mandje gekregen!


Hoi allemaal,

Deze keer laat ik jullie een paasmandje zien,
dat mijn lieve mama voor me heeft gemaakt!!
Het is zo mooi dat ik het jullie wou tonen :-)
Ik vind het modelletje ook heel leuk!
En er zaten lekkere eitjes in, maar die zijn nu al op :-)
haha...





Nogmaals bedankt mama!


 
En op 8 mei is het moederdag, enkel wij in Antwerpen vieren
het pas 15 augustus. Maar voor degene die het de 8ste mei vieren,
 heeft magvilla een leuke cadeau bedacht!
Als je een tijdschrift voor je moeder cadeau wilt geven,
pakken zij het voor je gratis in!
En ook krijg je er een gratis kaartje en een doos
heerlijke Milka chocolade :-)
Als dat niet leuk is?!
Ga snel hier kijken hoe je kan bestellen!!
Let er wel op! Zij leveren enkel in Nederland

10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk paasmandje zeg ! Super !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje zeg, dit heeft ze leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk paasmandje heb je gekregen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMGGGG this is soooo super CUTE!!! I LOVE this image and yoru project design is absolutely ADORABLE and fabulous!!!! WONDERFUL creawtion hun!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een alleraardigst mandje is dit en zo lief dat je mams dit voor je heeft gemaakt. Heel mooi gemaakt. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anneke,

    Oh wat heeft uw mama je een mooi mandje met wat lekkers in gegeven!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, this is such a pretty basket your Mother made for you. Thank you so much for sharing it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Ik vind het een prachtig mandje. Zelf was ik op zoek naar een leuk ontwerp van mandje.
    Ik vind het echt zo prachtig. Hoe heeft je mama dit gemaakt? Hoe heeft ze dit gevouwen?
    Alvast bedankt,

    Jessica
    Jesske_b@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo,
    hoe heeft je mama dit eigenlijk gemaakt het is zo'n schattig paasmandje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke