donderdag 14 april 2011

Geslaagd!!!


Hoi allemaal,
hier ben ik weer! En deze keer ga ik er terug
volledig invliegen ;-) Mijn vingers doen geen pijn meer,
maar wat is de reden dan dat ik niet in blogland was??
Ik heb de hele week gaan autorijden,
en vandaag om 07.30 moest ik mijn allereerst praktijk examen
gaan afleggen. Spannend ....
Maar ik was van de 1ste keer geslaagd!!
Dus ik mag voortaan de weg onveilig gaan maken :) haha...

Dit kaartje heb ik gekregen van mijn mama!
Zij heeft dit gemaakt omdat ik geslaagd ben,
de digi stamp is van Karen's Doodles en papier van het kruidvat.
En nog leuke roosjes, vind het kaartje echt schitterend :-)






En tot de volgende ;-)



18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gekregen en
    natuurlijk van harte gefeliciteerd met
    het hehalen van je rijbewijs, gelukkig
    hoef ik niet binnen te blijven want je woont
    in Belgie ha ha

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauuw meteen geslaagd, van harte gefeliciteerd en nu maar crossen hoor hihi... en natuurlijk uitkijken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met het behalen van je rijbewijs!
    Mooi kaartje ook!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Ik weet hoe je je voelt. Bijna een jaar geleden mocht ik hetzelfde verkondigen :)
    En wat leuk het kaartje van je moeder!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anneke,

    WAUW, proficiat, ik heb het van de stress helaas niet gehaald en nooit meer geprobeerd daarna, stom hé, want nu begint het toch terug te kreiebelen, dus de gedachte mijn theorie terug te gaan doen, zit erin hoor, maar tijd nemen en kalm blijven, dat si iets anders hé :-)

    Je mama heeft je wel een mooi kaartje gemaakt!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh WOW Anneke he is soooo sweet and TOOOO CUTE!!! What a darling creation hun!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke, leuk kaartje maar vooral gefeliciteerd met je rijbewijs!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JHOEEE gefeliciteerd meis, super goed van je, leuke kaart ook ,scheurze groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi anneke, geweldig in 1 keer!! Ik heb er 2 keer over gedaan! knap van je, geniet er lekker van! Enne de weg onveilig maken dat zal wel meevallen als je in 1 keer slaagd!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WHEE!! He's going on such a fun ride!! What a cute image and beautifully colored girl!! Great job!! Smiles, Vicki

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een dikke proficiat hoor met het behalen van je rijbewijs! Ook ben ik blij dat je vingers geen pijn meer doen
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd en de kaart is super snellig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je Rijbewijs, super!
    Het kaartje van je moeder is erg leuk, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. :D, Hallo Anneke, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. Jaja, een heel jobke. En wat lees ik hier, zeg Gefeliciteerd met je rijbewijs en je moeder heeft een heel gepaste kaart gemaakt. Succes verder met je blog.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaart en ook van mij Gefeliciteerd.
    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterende kaart heb je gekregen
    erg leuk
    en gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He Anneke PROFICIAT !
    Ben ook met een L aan het rijden (beter laat dan nooit )
    Het kaartje is inderdaad erg leuk en geniet er maar van dat je nu overal naartoe kan !
    The sky is the limit :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke