dinsdag 3 mei 2011

Digital Tuesday Challenge # 109

Hoi allemaal,

Wat ben ik druk in de weer met van alles.
Zo druk zelf dat ik geen tijd heb om mee te doen bij
het kleurenkaartenteam, wat ik anders zoo graag doe!
Maar volgende keer hoop ik er weer bij te zijn ;-)

Vandaag is het weer een nieuwe challenge bij 'digtal tuesday'!
En daar is deze week de bedoeling om
"Lint & Kant" te gebruiken :-)

Ik heb eens een tag gemaakt,
wat is dat leuk om te maken!
Het digi stempeltje is een freebie van
"2 cute rubber stamps"!!
Het papier is van October afternoon.
De bloem is gemaakt met een crealies stans!


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

14 opmerkingen:

  1. super leuk gedaan, misschien krijg je nu wel een "tag"verslaving:P
    Ik heb het al in ieder geval, voelt goed hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een hele mooie tag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow this is such a darling tag!! I lurves it!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Anneke,

    wat een leuke tag, je mama heeft ook talent. Wat een mooi paasmandje heeft ze voor je gemaakt. De inhoud heeft vast ook gesmaakt :-)

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How adorable! I love 2 Cute Rubber Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OH, I love your tag. I never think to make these. yours came out so lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. cute cute cute TAG!! Love the papers and colors Anneke,Ruby♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende tag anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie tag geworden.
    Mooie kleuren combi.
    Met de lintjes en het kant zit je zo wel goed.
    Groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is fabulous Anneke. Love the details!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke