dinsdag 24 mei 2011

Digital Tuesday Challenge # 112


Hoi allemaal,
vandaag is het weeral tijd voor een nieuwe
challenge bij "Digital Tuesday"
En deze week is het " Voeg textuur aan je kaart"
gebruik embossingmallen, poeder, ...

Voor mijn kaartje heb ik inspiratie gehaald
uit het magazine "Papier", deze keer staat het in het
thema van Feest! En staan er leuke doosjes zoals de
exploding box, kaartjes in :-)

Daar heb ik deze Tri fold Card gezien!
Ik vind ze echt super om te maken,
het papier is van Basic Grey: Capella,
de bloem heb ik uitgestans met een crealies mal.
Ook een martha steward pons gebruikt,
en het beertje is van "The Stamping Boutique"
en heb ik nadat ik heb gekleurd heb door een mal gedaan :-)



Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Stampactulair Sunday: Bearnecessities
* ABC Challenge: Unusual Fol
* A Spoon full of sugar: Anything Goes



Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?


12 opmerkingen:

  1. Oh wowzer Anneke!! This is totally adorable!! i love the texture you've put on your sweet image!! Awesome job sweetie!! Thanks for sharing! Smiles, *Vicki*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anneke

    ik vind het een prachtig kaartje!

    mooi papier en leuk afdrukje!

    het blijft een leuk model kaart!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuke kaart ! mooi gemaakt !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en dat papier vind ik ook schitterend mooi, net als het afdrukje. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig is dit chique en stijlvolle kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is super mooi kaartje en zo leuk
    dat je het beertje door een mal hebt gedaan

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. My gosh, this is so nice. I love the image you chose to use and how you colored it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cute card Anneke! Love the card style. The paper you uses is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje, prachtig papier en een mooi model.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke