zondag 22 mei 2011

Labelkaart eerste Communie


Hoi allemaal,
wat een goed weer hebben we gehad gisteren he?
Hopelijk wordt het vandaag ook zo mooi!
Ik moet naar 2 communiefeesten en en allebei jongens,
altijd moeilijk om een kaartje te maken vind ik maar
het is me toch goed vind ik :-)

Ik heb gisteren 4 kaartjes gemaakt,
want in het totaal hebben we vier feestjes deze maand!
En alle vier heb ik hetzelfde modelletje gebruikt,
hier is alvast de eerste :-)

Het papier heb ik vorig jaar in de pipoos gekocht,
het groene papier heb ik bestempeld met een randje.
Het afdrukje is er eentje van Penny Black.
Het modeletje heb ik van een tutorial van Patries!
Vind hem zo leuk :-)


En dan nog een foto met het label!
Daarvoor heb ik lint, charm, papier, en stempels gebruikt.
Je kan er geld in steken, wat wel handig is vind ik :-)


Ook doet die mee bij:
* Penny Black: Fussy and Fancy
* Men's Card World: Labelkaart

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
En nog een hele fijne dag!

23 opmerkingen:

  1. Superstoere kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige labelkaart! Erg mooi dat je het zo open kunt klappen! Super stempel en erg vrolijke kaart!
    Leuk dat je meedoet met Menscardsworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit vrolijke en toch ook stoere kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card I really like this stamp,love your vibrant colours too.

    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke labelkaart! mooie kleurtjes heb je gebruikt. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is wel echt een hele stoere en mooie
    jongenskaart

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aah jij zit ook in de communie tijd. Mooi kaartje is het geworden zeg.

    Ik heb vandaag ook 1 feestje met 2 communiekantjes. 19 juni moeten we op 1 dag naar 4 communiekantjes. dat is strak plannen.

    liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi

    wat een leuk stoer kaartje!

    erg leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart ! mooi ! daar zal je zeker succes mee hebben,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige labelkaart is dit. Erg mooi modelletje ook. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Anneke.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje Anneke, prachtig modelletje.
    Groetjes van jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke labelkaart heb je gemaakt anneka.
    je plaatje is schitterend.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke labelkaart! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anneke,

    Leuk model, zo een labelkaart en mooi gemaakt!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOWZER girl!! What a brilliant card!! I love the tag and the lovely coloring on this sweet image!! Too cute! Really gorgeous creation! Thanks for sharing! Smiles, *Vicki*

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige labelkaart, erg leuk model en kleuren gebruikt.
    Bedankt voor je bijdrage aan Menscardsworld en succes met de challenge.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. sweet card anne....thanks for joining in the fun at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterend gedaan

    bedankt voor je deelname aan menscardworld

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke tag heb je gemaakt met een prachtige stempel.Gezellig dat je meedoet aan Menscardsworld.
    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig mooi label kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardworld.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke