vrijdag 27 mei 2011

Labelkaart


Hoi allemaal,
bedankt voor al de leuke reacties op mijn
roze doosje!! En welkom aan mijn nieuwe volgers :-)
Vandaag heb ik voor jullie weer een labelkaart!
Na deze heb ik er nog 2 die ik aan jullie kan showen ;-)

Deze heb ik ook gemaakt voor een eerste communikantje!
De digi is van Meljen's Designs, het papier is weer
van pipoos, voor de rest nog wat lint, strasssteentjes,
charm, randpons gebruikt!

Ik vind de digi best wel leuk, zo die giraf met
het kleine dasje :-)


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Charsima Cardz: Boy oh Boy
* Truly Scrumptious: Anything Goes
* Creative Card Crew: Anything Goes
* Mens Card World: Labelkaart



En nog een heel fijn weekend!
Ik heb morgen weer een feestje dus daar ben ik
ook volop nog een kaartje aan het maken :-)


20 opmerkingen:

  1. ziet er weer super lief uit!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi kaartje, lief digi en leuke kleuren gebruikt.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw Anneke, wat een leuke kaart. Ja inderdaad toffe stempel
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel erg leuke kaart en grappig die giraf met stropdasje. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaartjes.
    Grappig afdrukje.
    Fijn weekend en veel plezier op het
    feestje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super lief zeg, leuk gedaan zo ook groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat ziet dit er super schattig uit zeg! heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Anneke,

    leuk kaartje , en de digi is schattig hé :-)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schatje van een kaart
    heel lief gemaakt
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. absolutely LOVE this! wonderful folds, gorgeous colouring, and i love the papers you've chosen! thanks so much for playing along at Charisma this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk labelkaartje Anneke, prachtig!
    Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooi label heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardworld.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige labelkaart Anneke en wat een leukerd de digi. Bedankt voor je bijdrage aan Menscardsworld en SUCCES met de challenge.

    Ps, zie ook mijn blog, ik geef namelijk 3 candy;s weg, dus doe gezellig mee!

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke tag heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan Menscardsworld.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke labelkaart! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart en wat een mooi papier bedankt voor je deelname aan menscardsworld

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke