zondag 29 mei 2011

Magnolia Tilda with present Labelkaart!


Hoi allemaal,
vandaag laat ik jullie de derde labelkaart
zien en ook alvast een voorproefje op
purper woensdag :-) hihi...

Als jullie woensdag nog mee willen doen met het
kleurenkaartenteam ga dan snel bij Martina kijken!

Voor mijn kaartje heb ik een magnolia'tje gebruikt,
die ik heb ingekleurd met Distress Inkt!
Het papier is van mijn nieuwe Tilda blok :-)
De bloemetjes heb ik van bij het kruidvat,
voor de rest nog wat lint, en een engel charm gebruikt!



Ook doet mijn kaartje mee bij:
* ABC Challenge: V= Violet




Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?
En nog een hele fijne zondag!!

15 opmerkingen:

  1. jee wat mooi, en zo'n leuk model! fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is helemaal toppie ! heel erg geslaagd !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat een leuke labelkaart zeg!
    Heel mooi gemaakt Anneke!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fijn violet label.
    Hopelijk is mijn verjaardagskaartje al aangekomen ? ik ben er wel op tijd mee hé.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model van labelkaart.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi model zo met de label
    Prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Anneke,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt Anneke en mooi met dat Tilda papier. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig !
    en mooi papier ook.
    de kleur is echt supper
    Groetjes: Shirly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anneke,

    Supermooi labelkaart hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart.
    Schattig afdrukje wat heel mooi is ingekleurd.
    Erg leuk met het label zo.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aww...What a lovely tag card you have made! Love the sweet details and different shades of violet! Thanks for joining us at The ABC Challenge this week! Hugs & Sunshine!/Sari

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi labelkaartje Anneke, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaart. Prachtig ingekleurd.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke