vrijdag 6 mei 2011

Exploding Box


Hoi allemaal,
deze keer ga ik het weer over het magazine
"Pergamano" hebben. 
zij leveren enkel in Nederland.
Daar stond deze keer een leuke exploding box in!


Cover magazine Pergamano Magazine

En dit is het resultaat geworden!
Wat was het een werkje zeg :-) haha...
Jullie weten dus waar ik mee bezig was!! ;-)


Ik heb dit doosje gemaakt voor mijn schoonvader die
morgen abraham op bezoek krijgt!
Hij wordt 50 jaar, dus dat is wel een leuk cadeau'tje waard!!
Ik heb papier gebruikt van een Tilda blok,
voor de rest heb ik oude foto's van hem gebruikt.
Ponsen,strasssteentjes, lint, charm ...
De bloemen zijn van Meljen's Designs



Hier zie je foto's van alle lagen ;-)


En dan een foto van het onderste laagje!!
Hierin heb ik een taart en vlaggetjes
vast gelijmt met een lijmpistool zodat alles rechtop
staat. Daarna heb ik de onderlaag met watten
bekleed zodat je de lijm niet ziet :-)
De vlaggetjes zijn van Whimsy Stamps,
ook het kleine teksstempeltje!



En dan nog een collage van al de kleine foto'tjes,
en versieringetjes :-)


Ook doet mijn doosje mee bij:
* Charisma Cardz Challenge: No Cards allowed
* Paperplay challenge: Show us your style!
* Stamp Something: Use a digi
ben echt super benieuwd wat jullie ervan vinden?


18 opmerkingen:

  1. jeee wat is dit mooi, prachtig en zo'n mooie stijl van kleuren en emblishments! SUPER!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan
    daaar zal hij blij mee zijn foto's uit zijn kinderjaren.

    dikke knuffel xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoehahahaha wat knap! Super gedaan!!!!
    Knap al die oude foto's, en ik vind dat je mannetje er toch wat op lijkt hoor!
    Knap gedaan Anneke!
    Fijne zonnige dag, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend doosje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan hoor Anneke!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waaaaauw, hier heb je vast wel wat uurtjes aan gewerkt ! maar het resultaat mag er zeker en vast zijn ! helemaal top !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooi.
    Door was ie vast heel blij mee.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi doosje en zo leuk
    met al die foto's daar zal je schoonvader
    zeker heel blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer leuk idee een 'scarpdoosje' je schoonvader zal er blij mee zijn denk ik.
    Ik zou er in in ieder geval blij mee zijn.

    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOWZER!! This is so awesome hun!! Really gorgeous creation!! Thanks for sharing! *Vicki* from Stamped Smiles

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUWWWW Anneke geweldig meis ,ik vind het echt super, en wat een werk zeg, maar het resultaat is top hoor liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww Anneke,wat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke,
    wat knap zeg !
    Ik heb het patroontje ook zien staan en wou het ook eens proberen, zal maar even wachten tot ik wat meer tijd heb dan :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Anneke,

    waaaaaw zo mooi, al die verschillende laagjes met foto's zijn echt super knap, een echte verrassingsdoos. Je kan blijven kijken naar al die mooie details.
    Je schoonpa was vast superblij, zo'n foto's geven een geschenk een extra dimensie he.

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful project Anneke! thanks for playing along with our No Cards challenge this week at Charisma! :) Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, Anneke - this is fab - I love the colours you've used - and so much work.

    Thanks for joining us on PaperPlay this week.

    Julie :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke