dinsdag 31 mei 2011

Digital Tuesday Challenge # 113


Hoi allemaal,
vandaag is er weer een nieuwe
challenge bij Digital Tuesday!
En deze keer was het mijn beurt om er
ééntje te bedenken, dit is geworden:
"Animal Friends"

Doe gezellig mee, want moeilijk is het niet he?
Ik heb deze keer eens een mannenkaart gemaakt,
met deze leuke bevers van 2 cute rubber Stamps.
Het papier is van Papermania, secret garden!
Voor de rest een bloemetje en wat knoopjes :-)
Maar nu ik de kaart op foto zie, mis ik precies iets?
Weten jullie wat?


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Stamp With Fun: In the garden



Tot morgen!
Dan ben ik er weer met een leuke bloghop,
en mijn kaart voor het kleurenkaartenteam ;-)

13 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en de bevers vind ik ook erg leuk. Ik denk dat je een titel of zo mist.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi... wat' n schattige kaart!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke, grappige kaart ! mooie kleuren,
    nog een fijne dag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card Anneke. The image is just adorable and I love the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat een schattig kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk, fris kaartje! Leuk thema!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi

    oooch wat een schattig kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a super cute card. I love all the green.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cute image you chose to use! The paper is perfect for it.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaatrje anneke
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke