woensdag 1 juni 2011

Boekkaart voor het kleurenkaartenteam!


 Hoi allemaal,
hier ben ik dan met mijn purpere kaart!
Ik heb deze keer eens een boekkaart gemaakt,
voor een nichtje van mijn vriend die zaterdag
haar plechtige communie deed :-)
De beschrijving stond in "Mijn Creatieve hobby"

Als jullie willen kijken wie er nog allemaal meedoet,
bij het kleurenkaartenteam of zelf een keertje meedoen?
Ga dan snel kijken bij Martina!

En jullie hebben het misschien al gezien in de sidebar!
Jaja, ik ben één van de gelukkigen die in
het super leuke 'krea teja team' mag zitten :-)
Ik vind het zo'n eer dat Thea mij heeft gevraagd,
en heb dan ook volmondig Ja gezegd!
Het is een droom die ik had in het begin
van het bloggen die nu is uitgekomen ;-)
Dank jullie, en ook mijn volgers want
zonder jullie zou ik dit ook allemaal niet kunnen
meemaken!!



Het papier is heb ik gekocht op de beurs bij
"Krea Teja" en is van Maja Designs :-)
Wat een leuk papier om mee te werken,
vind het zelf zonde om het te gebruiken! haha...

Voor de rest heb ik magnolia afdrukjes gebruikt,
glitters, bloemetjes, strasssteentjes, lint,
ponsen, ...

 Hier een foto van de voorkant!


De binnenkant, nog niet gevuld!
Het houten vlindertje heb ik ooit eens bij de
action gekocht :-)


Hier is die dan gevuld, met geld aan het label.
En een roze meisjesachtige kettig :-)


En de achterkant, met mijn eigen stempel
die ik heb gekocht bij Whimsy Stamps!!



Ook doet mijn kaart mee bij:
* Simply Magnolia: Hearts, Hearts, Hearts
* Just Magnolia: Friends


Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?

28 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke, je kaart is prachtig, dat heb je mooi gedaan.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi anneke

    heel mooie creatie

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig boekkaartje Anneke, super mooi!
    En leuk dat je ook in het DT-team van KreaTeja zit.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je in het DT-team zit van KreaTeja.
    Heel mooie boek/kaart hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke,

    wat een geweldige boekkaart heb je gemaakt. Terecht dat je in het DT zit van KreaTeja. Groetjes en tot een volgende keer maar weer,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat een super mooi boekkaartje
    en van harte gefeliciteerd met je
    DT schap

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf werkstuk heb je gemaakt zeg. Geen wonder dat Thea je heeft uitgenodigd.

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supper is deze !
    ik heb er zelf ook eens een gemaakt voor huiswerk voor school ik had een 10 omdat de leerkracht het supper vond ons ma had me natuurlijk wel geholpen maar je jouwe is ook kei schoon :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anneke, 2xGefeliciteerd, de eerste voor je mooie creatie, en de tweede omdat je verkozen bent om mee in het DT van Kreja Thea te komen !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Anneke, als ik dit zie verdien je dat plaatsje in het DT dubbel en dik! Ik ben er zeker van dat je veel mensen zal inspireren!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij bent goed bezig !! scoooooren zou ik zo zeggen ! veel plezier !
    een mooie 'kaart' leuk gemaakt, daar zal ze vast wel blij mee geweest zijn,
    hopelijk ben je volgende week ook weer van de partij ?
    lief,s martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW!!! This is absolutely stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een mooie boekkaart geworden zo, erg leuk gedaan. En gefeliciteerd met je DT-schap, kan me voorstellen dat ja dar erg trots op bent. Veel succes en we gaan je creaties wel zien.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anneke,

    Wat een mooie boekkaart heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met dat je in het DT-team zit van KreaTeja, kan geloven dat je daar trots op bent.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt! En gefeliciteerd met je DT-schap bij Thea!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaart ziet er super uit! Proficiat dat je in het krea team mag zitten.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende boekkaart anneke
    erg leuk gedaan
    bedankt voor je deelname bij simply magnolia en its a magnolia challenges
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Anneke,
    Jij hebt er werk ingestoken hoor! Maar het is beloond: een PRACHTIG staaltje werk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anneke,

    Schitterende creatie !!

    ook je kaartje hierboven is leuk !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig boekkaartje gemaakt Anneke....het blijft een prachtig projectje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anneke , ik kom je even begroeten als collega-DT-er !! Gefeliciteerd met je plekje. Ik verheug me op onze samenwerking. Ik wens je een fijn Hemelvaartweekend ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig boekkaartje Anneke. Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.

    groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg gaaf zeg

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel mooi gemaakt bedankt voor het meedoen met simply magnolia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wooow wat een ontzettend mooie boekkaart Anneke.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge van It's a Magnolia Challenge.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke boekkaart. Bedankt voor je deelname aan het It's a Magnolia Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful and adorable project. Thank you for joining the Magnolia-licious. Hope to see you again for the next ones :-)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke