woensdag 29 juni 2011

Beren doosje!


Hoi allemaal,
vandaag is het weeral tijd voor een nieuwe
kleur bij het kleurenkaartenteam!
Deze week is het 'Beige' woensdag :-)

Ik vind beige heel mooi en is ook
een favoriete kleur van mij om te gebruiken,
zowel op kaartjes als in mijn huis ;-)

Ik heb mijn inspiratie gehaald deze keer van
het magazine "Creatief met kaarten"
er stonden weer heel leuke kaartjes in maar
mijn oog viel op een doosje en nu had ik van Christa
voor mijn verjaardag ook zo'n doosje gekregen!

Dus was het tijd om dit eens te bekleden,
met papier van K&Company, pons van boekenvoordeel,
de digi is van Stamp Fairy!!
En voor de rest nog wat lint, bloemetjes die
ik ook heb gekregen met mijn verjaardag.





Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?
Het magazine "Creatief met kaarten" is te koop bij Magvilla!

25 opmerkingen:

  1. Erg leuk Anneke!
    Ik vond het ook heerlijk om met beige te werken.
    Groetjes en een fijne dag toegewenst, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend !!

    erg leuke afbeelding leuk gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf doosje Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig in die kleurtjes, en wat een leuk stel die snoepende beren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gemaakt Anneke!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is die leuk ! helemaal geslaagd ! leuke beertjes he ?
    bedankt voor je deelname en tot de volgende
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    Wat leuk dat doosje weer eens wat anders dan een kaart.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my word Anneke this is sooooooo cute, I LOVE LOVE how you did the icing, What a GREAT card!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om je doosje zo te versieren! Goed geslaagd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je weer heel leuk gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Anneke,

    wat een goed idee om een doosje te gebruiken op beige woensdag! En wat is hij leuk geworden! Enig die stempel. Een heel mooi resultaat.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend doosje anneke
    erg leuk
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woooow Anneke wat een gaaf doosje heb je gemaakt....erg leuk hoor......
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig doosje! Heel vrolijk en wat een mooie stempel!~

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is een super mooie creatie. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi gelukt.
    Ziet er erg leuk uit.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit super mooi gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een prachtig doosje geworden zo Anneke.

    groetjes Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach wat een lief prachtig tasje heb je er van gemaakt. Echt heel leuk!!!

    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kaart hoor !
    het stempeltje is supper schattig,
    en kei mooi ingekleurd !
    mijn complimenten !
    Groetjes: Shirly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een prachtig doosje geworden, lief stempeltje gebruikt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke