vrijdag 17 juni 2011

Whimsy Stamps Inspirations Magazine



Hoi allemaal,
woensdag was het een speciale dag voor Whimsy Stamps!
Ze hebben hun allereerste online magazine uitgebracht :-)
En dat is toch geweldig niet waar??!!


 
Het is een gratis en online magazine dat iedereen
kan bekijken via deze link.
Ik vind het magazine echt fantastisch geworden,
met prachtig mooie kaarten van iedereen en
leuke en interresante tutorials :-)



Ik heb ook mijn bijdrage geleverd met 2 kaartjes!
Ze staan allebei op pag. 45 , dus ben wel trots dat ik
in dit fantastisch team zit en zoveel leuke dingen mag meemaken!
Hier is een kaartje dat ook in het magazine staat :-)
Ik heb deze gemaakt in mei voor mijn schoonvader zijn
50ste verjaardag! De leeuw is getekend door Crissy Armstrong,
de 50 heb ik uitgesneden met mijn cricut!
En het papier is van Premium Glitter pad Up and away.
Voor de rest heb ik nog een randpons en plaksteentjes gebruikt








14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blad!! En zo stoer dat je er in staat!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf dat je in dit leuke blad staat, en dit is ook wel een lekker stoer kaartje, prachtig en heel origineel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je erin staat en grappig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige kaart anneke en super meis dat je in zo'n gaaf blad staat gefeliciteerd hoor liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super voor je dat je in z´n blad staat!

    En prachtig kaart heb je gemaakt!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    wat een leuke kaart heb je gemaakt. Heel subtiel die 50. En dan zo'n leuke stempel!
    Je mag terecht trots zijn. Superleuk om je eigen kaarten in een magazine te zien!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart is dit en de leeuw vind ik zo leuk. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat gaaf dat we in het blad staan hè?...mooi kaartje is dit geworden....fijne vakantie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Anneke,

    da's echt tof dat je kaartje vereeuwigd is in een tijdschrift, 't is dan ook een heel mooi kaartje he!

    Groetjes en fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anneke,

    Wauw wat leuk dat jij in dat boekje staat ség, wat een eer hé :-)
    Maar je maakt ook steeds prachtige kaarten !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart en begrijp je fierheid dat je hier aan deel hebt mogen nemen ;)

    Nog een fijn weekend,
    Sonja
    http://scrapadoe.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi anneke,

    kwam toevallig op je blog terecht en was helemaal weg van je creaties, ze zijn heel mooi, ik ben gelijk volger geworden van je :)
    zou het leuk vinden als je een keer langs kwam hoppen op mijn blog ;)

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke