donderdag 23 juni 2011

Forever Friends beertje!


Hoi allemaal,
hier ben ik weer!!
En deze keer weer eens met een mannenkaartje,
in mijn pakketje van Krea Teja vond ik deze
lieve beertjes van Forever Friends.
Deze zijn echt geschikt voor een mannenkaartjes vind ik!
En die komen we nu toch eenmaal te kort (ikke toch) hihi...
Dus de perfecte gelegenheid om eens een leuke kaart
te maken :-)



Het papier dat ik heb gebruikt is van Echo Park,
ik heb het beertje ingekleurd met mijn copics.
Het rondje heb ik uitgestanst en een leuke teksstempel voor gebruikt,
de knoopjes komen van boekenvoordeel en de bloemetjes
 weet ik niet meer! Dan nog enkel een randpons :-)



Nog een hele fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk kaartje, Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke, wat leuk die snelle beer met tegenwind.
    Je kaartje is prima gelukt, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een super leuk kaartje!!

    een leuke stempel!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh wat een schattig maar toch ook stoer kaartje, prachtig is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, schattige kaart heb je gemaakt Anneke!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,

    het is een heel mooi geheel geworden. En ach, deze kan natuurlijk voor mannen en vrouwen. Het beertje is superleuk: op een net iets te grote fiets fietsen...vertederend.
    Mooie kleuren heb je gekozen!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SOOOO totally adorable! LOVE this teddy Anneke~!~

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super meid! zag hem net voorbijkomen op het blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card. Love the paper you used. It really looks great.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke