zondag 5 juni 2011

Hiep Hiep Hoera!



Jaja ik ben vandaag alweer een jaartje ouder :-)
Gisteren heb ik mijn verjaardag gevierd met 2 feestjes,
1tje overdag en dan nog eentje 's avonds voor familie!

Het was een drukke maar heel gezellige dag!
En ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de leuke
dag en alle mooie cadeau'tjes en de felicitaties!!




Zelf was ik deze week al bezig met de voorbereidingen,
want wie jarig is trakteert he ;-)
Dus ik had voor overdag cupcake's gemaakt,
ik heb deze allemaal bekleed met rolfondant.
En als versiering heb ik roosjes, blaadjes en vlindertjes gemaakt!



's Avonds kwam dan familie op bezoek,
en ja die moeten we ook trakteren he met iets lekkers!
Omdat we allemaal lekkerbekken zijn en toch een lekker stuk
taart willen, hebben we drie taarten gemaakt!
De eerste is ééntje met rolfondant en een idee van mijn mama,
zij een taart en een kaartje hetzelfde maken!
En ik vind dat het best is gelukt :-)

Het kaartje heb ik gekregen van mijn mama.


De versiering van de taart heb ik ook deze week samen met haar
gemaakt, en zij had een leuk idee om het afdrukje in eetbaar papier
te laten maken, deze heeft ze dan als verassing laten kopieren :-)
Ook deze taart is helemaal bekleed met rolfondant en van binnen
slagroom en een laagje confituur!!


Omdat we toch met vele zijn hadden we ook nog 2 chocomousetaarten
gemaakt. De vriend van mijn mama is bakker, dus dat is wel handig he ;-)
Ook deze hebben we nog een beetje versierd met foto's en rolfondant!



En hier ben ik dan!
Lekker de taart aansnijden, heel geconsentreerd :-) haha...


En na een lange en vermoeiende dag waren we allemaal uitgeteld!
Hier ben ik samen met mijn hondje Tipsy, allebei moe maar
voldaan van de leuke dag!




18 opmerkingen:

  1. heel erg leuk zo je verjaardag
    hartelijk gefeliciteert
    liefs,ans xxx
    van lovescrapping tja het werkt weer is niet hahah
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww geweldig allemaal zeg he jammer dat ik niet in de buurt woon , had ik een cakeje komen eten hihi,, liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anneke,

    Jij ook dank u voor de fijne dag en de superlekkere en mooie cupcakes !
    en wel leuk dat ik je nu eens in het echt heb mogen ontmoeten, kan je er een gezicht bij plaatsen ipv een blogplaatje hé :-)

    oh en ik zie je hondje nu wel :-) geef het maar een knuffel van mij, want dat kon ik gisteren zelf niet doen hé, hihi.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke foto's Anneke....kunnen we allemaal een beetje meegenieten van de prachtige taarten....geniet lekker na van je gezellige dag en van je cadeautjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag
    en wat een mooie taarten en cupcakes heb je gemaakt
    ook de foto's zijn heel erg leuk
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou...het ziet er uit als een geslaagde dag!
    Wat ben je verwent zeg! En wat een leuk cupcakes en taarten had je gemaakt!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is dus een hele gave dag geweest, en ohhh wat zien die taartjes er lekker uit, jummie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van harte gefeliciteetrd met je verjaardag en het zag er heel gezellig uitmet allemaal lekkere taarten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dat ziet er zo lekker en goed uit en ook je kadootjes kaarten zien er super leuk uit.
    De roosjes en vlinders op de taart zijn ook heel mooi gemaakt. De laatste foto is ook heel lief. Nogmaals Gefeliciteerd en groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey Anneke, graag gedaan ! ben blij dat je genoten hebt ! ik heb ook een leuke knutsletijd gehad hoor en lekkere cupcakes, het kan niet meer stuk !!
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat ziet dat er allemaal lekker
    uit en wat zullen ze gesmuld hebben

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anneke,

    gefeliciteerd! En wat een prachtige taarten....Ook het bijbehorende kaartje is superleuk, zeg.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Anneke!
    Jij ook bedankt voor de uitnodiging gisteren en de supergezellige namiddag! Ik heb er echt van genoten. Blij om te zien jij ook en je cupcakes waren heel mooi gemaakt en heel lekker om te eten! Geniet nog van je zondag
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat zien de taarten en cupcakes er leuk uit, super leuk idee om een afdruk met eetbaar papier te maken!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anneke,
    nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag !
    Wat fijn dat je er zo van genoten hebt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anneke , wat een boel kadootjes en kaarten !! En wat hebben jullie een lekkere dingen gemaakt....en zo creatief. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anneke gefeliciteerd met je verjaardag. Wat zien die taarten en cupcakes er prachtig en lekker uit zeg. Wat heb je dat super mooi gedaan.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oeps...ik kan wel zien dat ik lang niet in blogland ben geweest....maar daarom niet minder alsnog: van harte gefeliciteerd!! De taarten zien er echt prachtig uit, dat zal een lekker smulfestijn zijn geweest!!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke