donderdag 9 juni 2011

Strand plezier!


Hoi allemaal,
Deze maand heeft Krea Teja een super leuke actie
alle Motivet stempels zijn aan 50% korting, als dat niet
leuk is?! En het zijn echt een schatjes!

Daarom heb ik ook voor mijn kaartje gebruik gemaakt,
van deze lieve stempel! Ik vind hem echt geweldig,
die lieve schildpadje dat met veel plezier op het strand zit :-)
Ik heb hem ingekleurd met copics, het papier komt uit
de nieuwe Maja serie genaamd " Life by the Sea ".
Ook heb ik gebruik gemaakt want touw en een charm,
die allebei te koop zijn bij Krea Teja.
De schelpjes heb ik uitgesneden met mijn cricut en
versierd met een plaksteentje!


Nog een close up van de stempel die je hier kan vinden!
En die nog de hele maand Juni te koop is aan de helft van de prijs
zoals alle andere Motivet stempels!! Dus sla je slag zou ik zeggen ;-)


Ook doet mijn kaart mee bij:
* Lilly of the Vally: Anything goes
* Truly Scrumptious: Summer Sparkle
*A Spoon full of sugar: Here come's summer


Nog een hele fijne dag!

20 opmerkingen:

  1. wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Anneke
    bedankt voor de lieve reactie op mijn blog en ook nog mijn felicitaties om dat je het nieuwe designertje bent geworden van KREA THEA ik wens je er veel plezier mee
    groetjes Akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke , ik heb hem zojuist al bewonderds op ons blog....Een geweldig schattig kaartje !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje, leuk stempeltje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke zomerse kaart !
    nog een fijne dag, =)
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverdje !
    Bedankt voor de tip, ik heb net een bestelling geplaatst :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my he is so adorable Anneke!! LOVE the charm and the beach style papers hun!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, vrolijke en zomerse kaart heb je gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awww...what an adorable image, you colored him so well. I love you paper choice too.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schattig kaartje en een
    super leuke stempel

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my this is soooo adorable!!!!! Love this image and how you colored it up!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke stempel, je hebt er weer een leuk kaartje van gemaakt.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een superleuk kaartje!!

    wat een leuke afdruk en mooi gekleurd!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a sweet card Annake. Love the image and the coloring... the little seashells and star charm are perfect. Great take on the sketch. Thanks for playing along with us at The Sweet Stop.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk mooi en vrolijk kaartje. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful card...Love all of your embellishments,fab image to......Thanks for sharing with us at truly Scrumptious...
    Mandy x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ohh, wat een schatje van een kaart is dit! En wat een enorm leuk papier heb je erbij gebruikt, helemaal super!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke