vrijdag 3 juni 2011

Courageous Carl


Hoi allemaal,
vandaag heb ik mijn pakketje van Krea "Teja" gekregen!
Dus ik ga zo dadelijk aan de slag ;-)
Morgen ook een drukke dag, dus daar ben ik ook druk mee bezig!

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met
een digi van Whimsy Stamps!
Ik vind deze leeuw wel leuk voor een mannenkaart,
ik heb weer het papier van de pipoos gebruikt,
lint, randpons van Martha Steward, knoopjes, ...



Ik vond de leeuw heel leuk kleuren met zijn
manen! Echt wel een werkje, maar toch een leuk resultaat!



Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje

    Dank je wel voor je reactie op mijn blog.

    Voor morgen, alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    wat een super gaaf kaartje!

    een erg leuk afdrukje en super gekleurd!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey anneke, tiens, ik heb hetzelfde papier en dat is van First Edition, up up away...
    ik vind het fantastisch papier, ben er vandaag ook mee aan de slag gegaan voor een pensioenboekje.
    superleuke kaart,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke...leuk om samen met een Nederlands sprekende in het Whimsy team te zitten...proficiat met je DT bij Krea Teja...de leeuw heb je mooi gekleurd...in heb trouwens genoten van je hele blog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje en de leeuw vind ik ookerg lief. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit kaartje met die stoere leeuw erop

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaatrje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een hele leuke mannenkaart

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoer leeuwen kaartje is dit zeg! Ook ik heb mij pakket binnen...wat een mooie dingen zitten er in. Even een nachtje laten bezinken en dan morgen of overmorgen ermee aan de slag!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje Anneke en veel plezier met je pakket van Thea.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke