zaterdag 4 juni 2011

Ahoy...


Hoi allemaal,
hier is dan mijn allereerste kaart voor het Krea Teja team!!
Ben heel enthousiast omdat ik mijn eerste kaart
op mijn verjaardag kan tonen aan jullie :-)
Dus dubbel feest hier thuis!!

Vandaag heb ik het heel de dag druk druk druk,
overdag een knutselfeestje! hihi...
En 's avonds komt familie lekkere taart eten :-)
Dus ik ben lekker bezig vandaag!

Voor mijn kaart heb ik gebruikt gemaakt van dit
schattige piratenmeisje van Nellie Snellen.
Ik heb haar ingekleurd met copics, maar wat was me dat een werkje :-)
Ook heb ik het nieuwe Maja papier gebruikt!
Wat is dit een mooi papier weer ...
Voor de rest nog een stukje jutte en plaksteentjes, glitters,... heb ik gebruikt
En een Martha Steward pons: Doily Lace


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Creative Card Crew: For a diva



Nog een hele fijne dag & weekend!

20 opmerkingen:

  1. van harte gefeliciteerd en nog heel veel mooie knutseljaren er bij
    je kaartje is een lieffie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit schattige en ook stoere kaartje, en van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van met veel taart en kadootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    een schitterend kaartje!

    en van harte gefeliciteerd met je verjaardag een hele fijne dag vandaag!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart, leuk gedaan. Dit stempeltje is toch wel heel leuk.
    Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige dag van(doen wij ook....mijn mannetje is ook jarig vandaag;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneke,

    Ik wens je graag een fijne verjaardag! Geniet van je speciale dag!!

    Lieve groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahoy, dat kan niet anders dan een piratenkaart zijn, jaja een pracht exemplaar .
    Geniet nog van je verjaardag enne van die lekkere taart....
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke

    Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt!
    En gefeliciteerd met je verjaardag!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Anneke,super stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele gelukkige verjaardag!!! Veel plezier vandaag en nog eens proficiat met het designschap!!!!
    Geniet nog wat van het zonnetje!
    Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,

    Wat een prachtig kaartje, en van harte gefeliciteerd, met je verjaardag en dt-schap! ik heb je al een poosje niet meer gesproken alles goed?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. owwwww chipsssss anneke, vergeet ik nou wel jouw verjaardag meis, van harte gefeliciteerd, kaart komt er aan hoor, oww wat stom, heb het zo druk gehad heb het wel opgeschreven SORRY!!

    Je piraten kaart is cool zeg, super he dat je bij thea zit gefeliciteerd hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anneke,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met dit mooie kaartje. Ik ben je volger geworden, je maakt heel leuke dingen.
    Dank voor je reactie op mijn theetasje...en tot blogs dan maar weer. Heel fijne dag gewenst!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag en je kaart is echt een toppertje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Anneke, wat een mooie kaart ! en eh... 't was gezellig vandaag;
    veel plezier vanavond nog, liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauuuw wat een leuk kaartje en van harte
    gefeliciteerd met je verjaardag

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd en je kaartje is mooi en een grappig afdrukje/stempel. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte.

    Wat een schattig kaartje.
    Heel lief stempeltje.
    Leuk papier.
    Kortom goed gelukt helemaal voor een stoer meisje.

    Groetjes en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele toffe kaart Anneke! Hopelijk heb je nog een beetje kunnen genieten van je verjaardag gisteren! Ik vond het alvast een heel gezellige boel!

    Grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat Anneke....je 1e DT kaartje is heel geslaagd....mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke