dinsdag 28 juni 2011

Digital Tuesday Challenge # 117

Hoi allemaal,

hier ben ik dan weer met een kaartje!
Na een vakantie zit ik altijd vol inspiratie,
maar als ik dan eenmaal aan mijn knutseltafel zit
moet ik toch even wennen :-) Raar he!

Vandaag is het alweer dinsdag een weer tijd
voor een nieuwe challenge bij "Digital Tuesday"
Deze week is het thema "Flower power"
en onze sponser is Karens Doodles!!
Dus alle redenen om mee te doen, want de winnaar
mag bij haar drie digi's naar keuze uitzoeken :-)

Ik heb dan ook een digi van Karens Doodles gebruikt
genaamd Princess Pony,  is het geen schatjes?!
Het papier is van een blokje van het kruidvat!
Ik heb ook een nieuwe pons gebruikt die ik van
 boekenvoordeel  heb, dan nog wat bloemetjes en pins,...


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Cutie Stampers: Bloemen





14 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk kaartje is dit. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,
    wat is weer een leuk kaartje zeg en die digi is inderdaad een schatje!
    Erg leuke foto's van je vakantie enneuh wanneer mag ik op bezoek komen in je nieuwe huis ;)
    Bedankt dat je meedoet met mijn candy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Anneke,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey sweetie!! WOW!! This is such a gorgeous card!! I adore the image and your coloring looks so pretty!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. very nice Card.

    Thanks for joy with Cutie Stampers.

    hugs Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke,

    wat een gaaf kaartje! Heel lief stempeltje en je kleuren zijn heel mooi gekozen. Is het een randpons, die van Boekenvoordeel?
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje is dat geworden.
    Fijn dat je meedoet bij de Cutie Stampers.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card Anneke that cute image and colours look great.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaarten heb je intussen weer gemaakt!!
    Zitten leuke originele kaarten bij!
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke