donderdag 30 juni 2011

knutselwereld


Hoi allemaal,
eerst en vooral dank je wel allemaal voor de
leuke reacties op mijn beige doosje van gisteren!

Vandaag heb ik eens iets simpels maar toch leuk
om te doen, ik kreeg deze maand knutselwereld in
de bus en daar stonden zo'n leuke dolfijnen in :-)
En heel veel het zee thema!



Ik heb de leuke dolfijnen gemaakt
En ik vind ze echt super om mee in mijn badkamer
te hangen, je kan ze tegen een kastje hangen of raam!
Ik heb ze tegen de raam gehangen :-)


En dit is een foto voor te laten zien hoe ze zijn
tegen een wit oppervlakte :-)


Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?

7 opmerkingen:

  1. Gezellig zomers de dolfijnen
    Erg leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke dolfijnen om voor je badkamerraam te hangen. Ik vind je kaarten allemaal erg leuk en ik ben dan ook volger van je geworden en zou het erg leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey anneke, heel erg leuk !!
    nog een fijne avond,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel origineel zijn deze prachtige dolfijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat tof zeg !
    Mijn dochter is dol op dolfijnen, ik ga eens kijken of ik aan het tijdschrift kan geraken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk die dolfijntje zo. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel origineel zijn deze prachtige dolfijnen
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke