woensdag 15 juni 2011

Laatste label communiekaartje!


Hoi allemaal,

hier ben ik dan met mijn laatste communiekaartje voor dit jaar :-)
Spijtig genoeg had ik geen tijd om mee te doen met het
kleurenkaartenteam want het was een hele uitdaging denk ik
om met muntgroen een kaartje te maken!!


Voor mijn kaartje heb ik nog eens mijn allereerste Whiff of Joy
stempel uit ge kast gehaalt! Vind hem wel passen voor iemand
die zijn eerste communie doet!
Het is weer een labelkaartje dat ik heb gemaakt met behulp
van de tutorial van Patries!
Het papier heb ik bij pipoos gehaalt, voor de rest nog wat
lint, charm, randpons, plaksteentjes gebruikt :-)







15 opmerkingen:

  1. Zeer leuk kaartje, leuke randpons.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk Anneke!
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    nou ja, een keertje overslaan bij het kleurenteam is toch niet erg?
    Je hebt een superleuk kaartje gemaakt. Originele vormgeving, vind ik. En wat een heerlijk stempeltje. Als je die ziet moet je wel glimlachen...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit kaartje is weer hartstikke leuk!
    Leuk modelletje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    oo wat een leuk kaartje!

    een leuk model kaart en een leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt heel erg schattig gemaakt
    leuk model en mooi gekleurt
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi wat een leukerd op dat prachtige originele kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Anneke, hele leuke vorm ook!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, die muis is heilig overtuigd van zijn eigen heiligheid ;-) Geweldig leuk kaartje.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze is leuk ! we krijgen wel een ander kaartje te zien in de sidebar, die zal dan nog wel komen zekers ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW! What a truly amazing creation Anneke!! I love your bookmark card design!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig Anneke !
    Echt heel erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk Anneke....idd een heel geschikt stempeltje voor een communiekaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk kaartje is dit. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje Anneke, het is een prachtig model met een heel leuk stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke