woensdag 25 mei 2011

Lichtroze woensdag


Hoi allemaal,
vandaag is het lichtroze woensdag!
Dat is de kleur die voor het kleurenkaartenteam
gekozen is :-) Als je ook eens wilt meedoen,
of de  hele lijst wil bekijken ga dan naar Martina!

Ik had na al die vele kaartjes even een dipje,
maar ik had nog het magazine "Mijn Creatieve Hobby"
liggen, en deze staat vol inspiratie!
Zoals een boekkaart, allerlei buitenspullen om te maken,
zoals een houtenbank, dingen om je huis mee op te fleuren,
en ook bekleede doosjes!



Dit laatste deed me denken aan mijn verzameling doosjes,
die ik nog heb liggen van toen ik klein was!
En daaruit heb ik er eentje gekozen om te
bekleden :-) hihi...
Het papier heb ikzelf bestempeld met een
rollerstempel van Stampin Up!
Voor de rest enkel een martha steward pons gebruikt
en het afdrukje is van Penny Black.



Het tijdschrift "Mijn Creatieve hobby" is te koop bij Magvilla,
zij leveren enkel in Nederland!


Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden?!


25 opmerkingen:

  1. wat een schatje weer anneke!, moet ook maar weer is met mn pbjes aan de gang groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je prachtig opgelost, leuk zo'n doosje met die tekst stempels. Heel leuk gedaan. groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. idd dat heb je prachtig opgelost en is een leuk doosje geworden heel leuk gedaan

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, soms heb je eens een scrapdipje en heb je inspiratie nodig van een magazine, die je dan weer een boost geeft. Het is een heel leuk doosje geworden !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,

    Wat een leuk doosje is het geworden echt super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je weer mooi gemaakt ! ben wel nieuwsgierig naar de inhoud ? hahaha.... zeker geslaagd,
    bedankt voor je deelname en tot de volgende,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eenvoudig, maar heel knap! En je hebt er weer een heel leuk afgewerkt doosje bij :) Nu nog iets even leuk zoeken om er in te steken :)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AWW!! Anneke, I just adore your image and what a sweet little gift box hun!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje seg! Ik ben helemaal verzot op doosjes, ik maak ze ook graag na talloze kaartjes. En je afdrukje is heel leuk en heel mooi ingekleurd.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gaaf doosje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend doosje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig doosje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd! Lieve stempel ook...

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. whow dit is een prachtig doosje zo geworden, hoezo dip

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel leuk dingendoosje Anneke....super gemaakt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anneke!
    Leuk hoe je het doosje versiert hebt . Die rollerstempel is erg leuk als achtergrond!
    Je kan me mailen op madebycharlottecATgmail.com
    Groetjes
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi doosje heb je gemaakt.
    Zo zie je maar weer wanneer je geen inspiratie hebt, er in de tijdschriften genoeg ideeën staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anneke,

    oh wat een schattig doosje is het zo geworden!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig doosje Anneke !
    Je kaartjes hieronder zijn ook erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anneke,

    wat gaaf zeg!
    Heel erg leuk. Kun je zien dat je al wat langer scrapt....

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig doosje heb je gemaakt Anneke,erg mooi!
    Groetjes van jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk doosje!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi doosje geworden.
    Super gedaan.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Daar ik bij Chiara ben kan even een reactie plaatsen. Heel mooi doosje hoor!
    Tot zaterdag!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke