vrijdag 9 juli 2010

Blog problemen

Hoi iedereen,

Misschien hadden jullie het al gemerkt dat mijn
blog niet goed zichtbaar was en zowat zwart enzo,
misschien hebben meer mensen dat probleem met hun blog.
Maar ik denk dat het probleem zelf ligt bij Scrappin' Blogs
zij hebben ook geen enkele layout meer op hun blog staan, 
al wie een bloglayout had of heeft
bij Scrappin' Blogs die zijn niet meer zichtbaar op je blog.
Dus al wie hiervan een bloglayout heeft kan best gewoon even
een andere zoeken op een andere site :)
En dan is het probleem opgelost ;)

Hoop dat ik jullie heb kunnen helpen wie met hetzelfde probleem zat ;-)

6 opmerkingen:

  1. Hey Anneke,
    Kan je je verwarmen? Ja ik had al gezien dat je blog zo zwart was. Deze LO is heel leuk.
    LIefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik had percies het zelfde heb nu ook weer een andere

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben blij voor je dat het weer in orde is!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    bedankt voor je lief berichtje op mijn blog ;-) Je nieuwe bloglayout is heel mooi trouwens!

    Groetjes,

    lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    Ik had het vanmorgen idd een paar x bij je.
    Het bleef erg zwart bij je.
    Gelukkig ben je nu weer goed te zien;)
    Je "geslaagd"kaart is echt leuk geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig is het ok nu, en inderdaad ik heb het op andere blog ook al gemerkt.

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke