zaterdag 17 juli 2010

Rosie: On the road again!


Hoi allemaal,
Een fijn weekend wil ik iedereen wensen!!
Wij gaan straks naar de cinema een filmpje kijken :)
Wat gaan jullie doen?

Ik heb deze week een kaartje gemaakt,
voor mijn nichtje die haar rijbewijs heeft behaald!
En ik had deze digi van Karen's Doodles daarvoor gekocht :)
Ik vind deze zo leuk en grappig, je kan deze digi hier vinden!

De sketch heb ik van Crafty Creations,
en ik heb er een easel card van gemaakt!
Vind het zo leuk om te doen he. Het papier is van Papermania,
nog wat lint, en vlindertjes :)


Ook doet het kaartje mee bij de volgende challenge's:
* Project Tuesday: Easel card 
* My time to Craft: Butterfly Bliss
* Stamp, Scrap & Doodle Saturday: Animals

24 opmerkingen:

  1. Knap gedaan Anneke,door het lint zo te plaatsen krijgt de auto nog meer vaart!;-)
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anneke,

    Wat een toffe kaart en inderdaad die digi's zijn SUPER hé!!

    En wij zijn aan het wachten op een verlossende sms en dan racen wij naar ons nieuw huis om de sleutel in ontvangst te gaan nemen, dus ik hé,...ik heb stress nu :-)

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super geslaagd kaartje,heel mooi gemaakt.
    Wij zijn ons terrarium van 3 meter opnieuw aan het inrichten,daar zijn we nog wel ff mee bezig.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!! De stempel blijft leuk en erg mooi gekleurd xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Anneke,zo leuk afdrukje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Anneke,

    je kaartje is echt leuk en past goed voor je nichtje's rijbewijs. Naar welke film ga je? Vandaag hebben we geshopt en morgen gaan we naar de efteling ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje ik vind een easel kaart
    altijd erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart met een toepasselijke stempel.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig en lekker vrolijk kaartje is dit, enne wij gaan vanavond lekker bank hangen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterend kaatrje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Anneke.
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what a lovely fun card Anneke, thanks for joining us at MTTC hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi

    leuk kaartje,mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie easelkaart, blijkbaar zijn er veel mensen die dat graag maken hé, ik behoor daar ook toe.
    Wij zijn vandaag gaan shoppen naar Wijnegem, en welke winkel denk je dat we daar als eerste gedaan hebben ???
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a wonderful easel card. Thank you for joining us at Project Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje Anneke, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a sweet easel Anneke!! Love the adorable image! How fun!! Your coloring and choice of colors are perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een erg leuke kaart!!

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart voor je nichtje. De stempel is daar helemaal super voor!
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje. Je nichtje zal er ongetwijfeld blij mee zijn. Succes met de challenges. ;)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke kaart, echt tof gedaan. Die vlindertjes vind ik ook heel leuk op je kaart! Mooie kleuren.
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your card is really sweet. Thanks for playing with us over at Project Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, what an adorable card.. Thanks for joining us at SSDS..

    Amanda:0)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke