dinsdag 6 juli 2010

Kickin' It for Michelle


Hoi iedereen!!

Ja ik weet het 2 berichtjes op 1 dag nog wel :)
Maar dit eentje voor het goede doel!!

Want Michelle van de blog Donkey Smilies heeft een vreselijk ongeluk gehad. Je kan haar verhaal op haar blog lezen!
En daarom doet A Spoon full of sugar deze keer geen
challenge maar vragen om iedereen over heel de wereld een
kaart te maken voor Michelle!
Je vindt alle detail en haar gegevens op hun blog!

Er is ook speciaal een digi stamp set gemaakt door Melissa Jenkins en Ann Vento!
Deze is gratis te verkrijgen bij Whimsy Stamp.



Ik heb met dit lieve ezeltje gisteren een kaartje gemaakt!
Het papier is van Papermania, lint,...


Ook heb ik de sketch van de juli Challenge bij Whimsy Stamp gebruikt!

Ook zag ik dat Stampavie een gratis digi stamp
ter beschikking stelden voor deze benefit!
Zij vragen om een kleine gift te doen voor een fonds voor Michelle
voor haar medische kosten en operaties te kunnen betalen.

Ik vind het super dat in onze blog wereld zoveel
voor elkaar wordt gedaan! :-)
 

13 opmerkingen:

  1. waaaaaaauuuuuuuuw!!! geweldig mooi kaartje!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende aktie is dit, evenals je kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anneke,

    Ik had het terstraks ook al op een andere challenge gelezen, ben direct gaan zien bij Michelle op haar blog en reactie gegeven, amai ség , erg hé! ik denk dat ze alle moed en ondersteuning van blogland nu kan gebruiken, gelukkig heeft ze veel vrienden en een lieve man.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Anneke,zo lief afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje.... wauw...
    Ik heb me aangemeld als volger van je blog en kom afentoe even kijken wat voor moois je hebt gepost.

    Liefs Semantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje anneke
    erg leuk gedaan
    ik had het verhaal ook al ergens anders gelezen
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje,heel mooi van kleur.
    En een super cute stempeltje.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely wonderful colouring and gorgeous colours. The layout is just perfect, fabulous card! So adore all the gingham!
    Hugs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh very gorgeous card and fab image !!!
    thanks for your participation to A.S.F.A.S and for Michelle!!!!
    hugs coco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beautiful card !!
    i love colors and i love stamp !!
    hugs didi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. this is beautiful,
    Hoppin On,
    Hugs
    Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super lief kaartje en zo mooi! Het is ook voor een goed doel, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtkaart!!! Ik ben helemaal vertederd door dat lieve ezeltje. Fijn dat je dit voor Michelle doet!

    Groetjes

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke