zondag 4 juli 2010

Magnolia Elfje!

  Hoi allemaal,

Wat was het warm zeg, de afgelopen dagen :)
Nu de regen is geweest is het overal weer te doen!
Kan ik weer vrolijk knutselen, want met die
warmte ging me dat niet af!

Deze keer nog eens een magnolia kaartje :)
Vind ze als maar mooier worden die lieve magnolia'tjes!
En heb deze natuurlijk ingekleurd met mijn copics!
Het papier is van DCWV: The Sweet Stack.
De sketch is een oude van Double Dutch.
De cirkel heb ik uitgesneden met mijn cricut,
begin hem toch al meer te gebruiken :) hihi...



Ook doet dit kaartje mee bij:
* Totally Paper Crafts: One for the girlies
* Stamp With Fun: Birthday


En weet je wat?
Zojuist keek ik op de Meljen's Design Blog,
en daar zag ik dat mijn "zomer" boekenlegger
de top 5 gehaalt heeft :D Wat is dat leuk zeg !!


14 opmerkingen:

  1. Beautiful card, Anneke! You've colored Tilda beautifully and I love the pretty papers you've used! Wonderful job! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Anneke en gefeliciteerd met het behalen van de top 5!

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaatrje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anneke en gefeliciteerd met je plaats in de top 5.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Anneke,

    je kaart is echt een mooike, gefeliciteerd met je top 5-plaats!!!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje, prachtig kaartje is dit, en gefeliciteerd met je top 5 plaats

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje,leuk zo in die cirkel,feli met je 5de plaats.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje!
    Proficiat met je vijfde plaats.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi magnoliakaartje. En proficiat met je vijfde plaats, geniet er maar van.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke, wat een leuk en bovenal origineel kaartje heb je gemaakt. Ik heb de indeling zoals je hem hebt gemaakt nog nergens eerder gezien. Complimenten hoor.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt.
    Ze stempel is ook zoooo leuk;)
    Gefeliciteerd met je vijfde plaats!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, zo'n 5e plaats. Het is toch een hele eer!
    Dit kaartje is ook erg leuk!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke