woensdag 28 juli 2010

Magnolia Easel card!

Hoi allemaal,

Bedankt voor de super leuke reacties op mijn vorige kaart!
Vind ze zelf ook helemaal geweldig :-)

Dit kaartje heb ik vorig weekend gemaakt,
deze is voor mijn mama die gisteren jarig was!!
Dus mama nog van harte gefeliciteerd ;-)

Ik heb nog eens een afdrukje van magnolia gebruikt!
De kleurnummertjes ben ik vergeten op te schrijven.
Het papier is weer van Papermania,
voor de rest heb ik de kaart simpel gehouden.
Nog wat kant, bloemetjes, en een leuke metalen
vlinder dit ik heb geplooit en heel leuk op de kaart is gekleefd.
Spijtig genoeg zie je het niet goed op de foto, maar in
het echt lijkt het of de vlinder eraf gaat vliegen :-)


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
En het is deze week weer een drukke week met kaartjes,
zo is er zondag een nieuwe release bij Whimsy Stamps
en ook bij KLM Designs! Dus kom zeker eens langs zondag ;-)


Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Die Cut Dreams Challenge: Tilda in Blue
* One stop Craft Challenge: Sketch & Metaal
* Create 4 Fun: Bloemen
* Meljens Design's: Easel Card

28 opmerkingen:

  1. Hij is leuk zeg, ik heb vandaag ook een blauwe Tilda gemaakt. En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je moeder's verjaardag hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd mama van Anneke! ;-)
    Voor Anneke haar kaart ook gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anneke,
    wat een leuke kaart, heb je leuk gedaan zo met dat kantje en ponsrandje
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje zeg.

    Knap werk weer

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig kaartje, prachtig hoor, en nog gefeliciteerd met je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supermooie kaart!!
    en gefeliciteerd aan je moeder !!

    groetjes
    eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuw wat een mooi kaartje daar zal ze
    zeker heel blij mee zijn geweest en nog
    van harte gefeliciteerd met je ma

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely card love tilda, lace & yes the butterfly does look like it could fly off, thanks for joining us at OSCC, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt!! Tilda ziet er goed uit zo in het blauw. Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een prachtige kaart Anneke! Heel mooi ingekleurd en erg leuk versierd.
    Gefeliciteerd met je moeder!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Anneke,super die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for joining Die Cut Dreams challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely! Thanks for joining us at DCD this week.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful card! Love the trim along the base!
    Thanks so much for joining us in our Easel Card challenge at Meljen's Designs this week! Good luck!
    Dee (Spryte)♥
    Sprytebyrds Spot

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart ! Langs deze weg wilde ik je alvast bedanken dat je zo snel mijn volger geworden bent ! Bij deze ben ik dat ook bij jou natuurlijk ! Mooie verzameling knutsels heb je al bij elkaar ! Tot binnenkort, groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje! Ideaal voor dit seizoen. Alleen is het bij ons jammer genoeg niet zo'n mooi weer om te fietsen. :)

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. beautiful!!!!! love it.. great color them :)
    thank you for playing with us on the MELJENS challenge. Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje Anneke!
    En heel mooi ingekleurd.
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel veel kusjes xxx
    aan mijn schat van een dochter.
    kaartje is echt prachtig
    ben er echt heel blij mee
    dikke knuffel xxx

    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie ezelskaart. Magnolia blijft lief hé! Nog een gelukkige verjaardag voor je mama
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super mooie kaart anneke ,nog vanharte met je moeder,ze zal de kaart wel te gek vinden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This looks gorgeous and I love the added metal. Thanks for joining in this weeks oscc.
    Hugs Shelley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anneke,

    je kaartje is echt heel mooi, ik vind dat Tilda'tje op haar fiets zo leuk. Je doet me eraan denken dat ik haar ook nog eens moet gebruiken ;-) Je mama zal wel blij geweest zijn.

    Prettig weekend,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wonderful coloring and the lace looks gorgeous, Lovely card! Thanks for joining us this week at DCD
    Debs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een beetje laat: maar nog gefeliciteerd met je mama! ik vind je creatie weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh I do love this image, Anneke! What a great card you have created with beautiful coloring on Tilda. Love it! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. beautiful cards - love the double lace layer

    Thanks so much for joining us at Die Cut Dreams with your fabulous Tilda
    Hugs
    Victoria and the DCD team
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh fantastic fun I love to hop!
    hugs
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke