dinsdag 20 juli 2010

Digital Tuesday Challenge # 68

Hoi allemaal,

het is vandaag weeral tijd voor een nieuwe challenge bij
Digital Tuesday! Deze week is het een weer een leuk thema

" Happy Birthday"

Onze sponser van deze week is Delicious doodles.



Ik heb dit keer voor mijn kaartje een digi van KLM Designs
gebruikt! Deze leuke verjaardags pinguin :)
Ik vind pinguin's heel leuk om te kleuren
en in het echt vind ik ze schattig en grappig! :D

Ik heb nog een oude kit gebruikt,
weet niet van welk merk het papier is.
Maar nu is het ook bijna op :)
Ik vind het wel geslaagd voor een mannenkaart!




Nog een hele fijne dag!

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anneke,leuk afdrukje,mooi dat papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig, hij is lief maar toch ook weer stoer zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooi kaartje! Die pinguïn is echt heel lief....
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG, love that cute penguin! You have it beautifully colored, and the sketch is fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer zo'n mooitje! Die pinguin is echt heel leuk.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaatrje anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute little birthday card. Love your choice of paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super cute Anneke!!! love your birthday penguin!
    hugs & blessings!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een scheetje weer heel lief xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card Anneke,love the cute penguin,Hugs Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje Anneke, het stempeltje is zo grappig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute birthday card! I just love that little penguin!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartje Anneke!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous and oh so cute Anneke.

    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke