maandag 19 juli 2010

Forever Friends beertjes


Hoi allemaal,

Wat begint het hier warm te worden binnen :)
Ga zodadelijk lekker buiten zitten om te kleuren ;)
Heb deze morgent, een kaartje gemaakt met
een afdrukje van Forever Friends!
Ze blijven toch zo leuk he die beertjes :)
Het kaartje is voor de broer van mijn vriend.
Hij is vandaag 2 jaar samen met zijn vriendin,
en daarvoor heb ik dit kaartje voor hun gemaakt.

Het papier dat ik heb gebruikt is van Basic Grey Bittersweet.
Het blijft oook zo'n mooie lijn vind ik :) Maar nu zijn
mijn restjes bijna op! De sketch heb ik van Sketch Saturday.



De beertjes heb ik gekleurd met mijn copics,
en heb de volgende kleurtjes gebruikt:
E33-E35  R32-R22
en nog sticksels!


Ook doet mijn kaartje mee bij:
*Colour Create: Color combo
*Teddy Stampers: Free or a twist

Ooh ja voor ik het weer vergeet :)
Er is een "Summer" sale bij Whimsy stamps!
Je krijgt 25% korting op de digitale sentiments.
Deze actie loopt van 17 juli tot 31 juli, dus ik zou zeggen
ga gauw eens kijken want er zitten echt leuke tekstjes bij en zijn 
nu super goedkoop! :)


Nog een fijne dag iedereen!

20 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke

    Wat een prachtig kaartje.
    Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!
    En ooohw, wat zijn die forever friends beertjes geweldig!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, ze zullen er wel heel blij met zijn! Heel mooi ingekleurd, mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje en je hebt hem zo mooi gekleurd...
    Ook oude papierlijnen zijn nog steeds mooi om te gebruiken hoor!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje daar zullen ze zeker
    heel blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Anneke, daar zullen ze zeker heel blij mee zijn.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtig en romantisch kaartje is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Anneke,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk en super schattig kaartje Anneke,
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja die beren blijven lief hé! Wat een mooie kaart en je hebt ze heel mooi ingekleurd.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,

    ik vind je kaart echt heel mooi, ik gebruik meestal de E51 en E53 voor deze beertjes maar ik ga jouw combinatie ook eens uitproberen. Je papier is echt heel leuk.
    En was de film goed? De efteling was super, het weer zat mee, alleen was het wel superdruk ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Anneke, Lovely card and cute image. Thank you for joining us at Teddy Stampers.
    Hugs cherie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankie dat jy kom deelneem by Teddy Stampers se challenge. Jou kaartjie is ongelooflik mooi. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fabulous card Anneke...I love your mix of papers...thanks for joining in with the Bunny Zoe's monthly challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card hunni
    Thank you for joining in the fun at Sketch Saturday
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sooo Sweet!! Thanks for sharing with TPE!!

    HUGS - LORi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. a gorgeous card and a cute teddy bear image! thanks for joining in the fun at Teddy Stampers.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje zeg!
    Bedankt voor het meedoen bij Teddy Stampers :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke