donderdag 8 juli 2010

You did I't!!


Hoi allemaal!!
Wat een weer zeg, morgen voorspellen ze 32 graden
hier in de Belgische Kempen, gaat dat even puffen worden :D
Ik heb deze week nog niet veel gefreubeld,
ik zit liever in het zonnetje nu met een goed boek! ;-)
Maar toch wordt er 's avond nog wel eens gefreubeld :-)

Dit kaartje had ik nog niet geplaatst zag ik,
ik had deze gemaakt voor mijn nichtje die afgestudeerd is!
Dit afdrukje vind ik zo leuk :-)
En heb dit egeltje van Penny Black ingekleurd met mijn copics weer.
Het tekstje is van Whimsy stamps,
het papier heb ik van een 'vintage' blok van de action.
Heb ook weer rondom het afdrukje en de tekst sticksels gedaan :D


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

En ik heb vandaag 2 awards gekregen van Celia!!



Hartelijk bedankt, vind het weer een hele eer
en zo leuk dat we blogmaatjes zijn ;-)
En ik wil deze aan iedereen geven die de moeite neemt
om altijd lieve reacties achter te laten!
Dat is altijd zo leuk, om waardering te krijgen op je werk :)
En we zijn allemaal 1 grote vriendengroep geworden!!
 

11 opmerkingen:

  1. AWW this is soooo super cute, LOVE this darling image!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje, heel erg mooi ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    superleuk kaartje!!

    wat een leuk stempel!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtik kaartje met die vrolijke stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anneke,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anneke,

    Ik geraakte gisteren maar niet op uw blog, ik kreeg niet helemaal te zien toen, gelukkig nu weer wel, dus snel een bericht, voor uw blog het weer laat afweten hier :-)

    Wat een superleuke kaart en die stempel is schattig!!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaatrje anneke
    erg leuk gedaan
    en gefeliciteerd met je welverdiende wards
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje , ja ik moet ook een andere layout gaan zoeken voor mijn blog

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke,

    je kaartje is zo mooi, gefeliciteerd met je awards. Zo leuk hoe het bloggen mensen zoveel dichter bij elkaar brengt he ;-)

    Warme groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo anneke

    mooie kaartjes allemaal
    groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje zeg en gefeliciteerd met je awards

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke