donderdag 22 juli 2010

Santa's List


Hoi allemaal,
vandaag ben ik weer lekker aan het freubelen geweest.
Zoals eigenlijk 'bijna' elke dag eigenlijk :) hihi...
Deze keer heb ik nog eens mijn voorraad kerstkaartjes
aangevult! Ik heb deze lieve kerst digi van Karen's Doodles
gebruikt. Deze noemt 'Santa's List'.

 
De sketch heb ik van Create 4 Fun, waar mijn kaartje ook
meedoet met de challenge! Het papier dat ik heb gebruikt is van
Basic Grey: Wassail Paper Block. Ook heb ik een stukje 'kraft'
papier gebruikt, dat was namelijk de uitdaging bij
Karen's Doodles Challenge Blog.
Eigenlijk wel leuk om te gebruiken :) Mijn idee was eerst om een
tasje te bekleden maar die heb ik niet meer
in voorraad. Dus moet terug gaan shoppen ;-)



Hier nog een foto van het afdrukje,
heb ook weer sticksels gebruikt!!


Dit kaartje doet ook nog mee bij de volgende challenge's:

En vandaag is de postbode langsgeweest,
en wat had hij bij voor mij?
Mijn prijsje van Diny's copic candy!
Wat ben ik er blij mee, het zijn leuke spica pennen!!!
Ik heb ze al gebruikt op mijn afdrukje hierboven, maar
dat is spijtig genoeg niet te zien op de foto.



Nog een hele fijne dag!!!

24 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart Anneke.
    Heel veel plezier met je prijs.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf kerstkaartje en zo'n leuke stempel. Wat een mooie prijs heb je gewonnen veel plezier ermee

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs! Super hoor.. en een geweldig kaartje weer xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! En wat een pracht prijs heb je gewonnen, veel plezier er mee.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje,en wat een leuke stempel.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje op dat prachtige kaartje, en gefeliciteerd met die super leuke prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

    gr.Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Anneke,zo leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart geworden leuke digi, jammer he die spica pennen je ziet het slecht op de foto,maar ze zijn wel heel mooi te gek dat je een hele set heb gewonnen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. De combi met kraft is schitterend voor een kerstkaart!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerstkaart Anneke
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Karen's Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart, nog eens gefeliciteerd met je leuke candy. Geniet er maar van!

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful job on your card, Anneke! I love the blings that you added . . .very pretty. Thank you for playing along with us at Christmas Stampin All Year Long. Hope you'll play along with us again this week.

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi ,leuk dat je meedoet aan karen doodles nl
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd met je spicapennen anneke! en ik vind je kaartje weer super!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is darling Anneke!! I so love that sweet image!! Awesome layout and design!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig kerstkaartje, dat rood doet het ook goed met kraft! Mooie vorm heb je de afbeelding gegeven.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  18. How adorable, Anneke. What a great image and I love your card design. hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig kaartje met Kraft en rood ... onthouden voor kerst!

    Groetjes van Christa
    Karen's Doodles Dutch DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje. De stempel is mooi ingekleurd.

    -xxx- Myriam
    (GDT Karen's Doodles)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vanuit mijn vakantieadres wil ik je even laten weten dat je een hele mooie kaart heb gemaakt.Bedankt voor het meedoen met Karens Doodles NL.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is wel héél mooi gedaan Anneke!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje! Helaas heeft random.org je niet geselecteerd voor het winnen van een prijs. Heb je de uitdaging van deze week al gezien. Hij is echt heeeeeel erg leuk. Neem maar snel eens een kijkje op het uitdagingenblog!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke