zondag 30 december 2012

Agenda ...




Hoi allemaal, 

 Dank jullie allemaal voor de leuke reacties, 
op mijn theelichthoudertje :-)
Vandaag heb ik weer een klein projectje voor jullie...

Tussen alle kerstkaartjes door heb ik ook nog agenda's gemaakt, 
deze heb ik voor mijn mama gemaakt...
Het papier is van Maja Design.
En de rand is een doohickey van magnolia.
Voor de rest nog een bloemetje, blaadjes en een vlindertje uitgestanst.
Verder afgewerkt met plakpareltjes :-)



Nu moet ik die voor mezelf nog gaan afwerken ;-)
Nog een heel fijn weekend!

7 opmerkingen:

  1. Mooie agenda, daar zal je moeder heel blij mee zijn.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke idee! je theelichtje was ook al zo gaaf:0)
    fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke agenda, je moeder zal er blij mee zijn.

    Groetjes,
    AN

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er erg leuk uit en ik denk dat ze er blij mee zal zijn. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige creatie Anneke!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Anneke. Hier zal ze wel erg blij mee zijn. Fijne jaarwisseling en een gelukkig en creatief 2013!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke