zaterdag 22 december 2012

Kerstkaartjes massaproductie 2



Hoi allemaal, 

Vandaag weer een massaproductie voor jullie...
 Zo'n heb ik weer 20 kaartjes voor mezelf gemaakt!
Heb het stempeltje een tijdje geleden tweedehands gekocht, 
vond het zo'n schatje :-)

Ik heb het ingekleurd met mijn 
waterpen en de inktpads van Stampin Up.  
Handig als je een heleboel hetzelfde moet kleuren :-)

 

 Het papier is weer van de action, 
want ik had me voorgenomen om dit jaar veel kerstpapier
op te gebruiken en dat is toch aardig gelukt vind ik!
En met het nieuwe papier ga ik aan de slag in januari 
voor de kerstkaartjes van volgend jaar ;-) hihi...

Voor de rest nog een tekstje van Whimsy Stamps, 
en een bloemetje van magnolia ...


 Nog een heel fijn weekend!
En alvast een prettige feestdagen

12 opmerkingen:

  1. Prachtige massaproductie, Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werkje zeg! Jouw kaartenfabriekje is goed op dreef :) met mooi resultaat!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor massaproductie zijn dat heel mooie kaarten
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg lief stempeltje ! Wat veel kaarten heb je gemaakt .... Liefs , christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie kaartjes Anneke.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,
    dit ziet er weer heel gaaf uit!
    Ik vind het knap dat je je zo goed kunt inhouden om het nieuwe papier pas in januari te gebruiken. Ben al benieuwd wat je er dan weer van gaat maken. Weet je dat Yvonne een nieuwe challenge gaat starten met elke week een kerstkaart maken? Ze start er maandag mee, kijk maar eens op www.bruggetje.blogspot.com
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anneke,

    Mooie set kerstkaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie kerstkaartjes, mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze serie is weer erg mooi geworden.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, elk jaar neem ik me voor om op tijd te beginnen met de kerstkaarten en elk jaar is het weer nipt :) Ik ga proberen om volgend jaar ook een serie dezelfde te maken, want dat werkt wel sneller!

    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig. Hele fijne Kerstdagen!!! Geniet ervan. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke