dinsdag 11 december 2012

Digital Tuesday #190



Hoi allemaal, 

 eindelijk gaat het alweer een beetje beter!
Heb nog wel last van mijn keel en moet ook nog
wat hoesten, maar het gaat al vele beter als vorige week :-)
En dan ben ik ook eindelijk aan mijn kerstkaartjes begonnen!
Moet er dit jaar ook weer een hele hoop klaar hebben, 
maar mijn voorraadje is nog maar beperkt ...
Dus ik zal nog hard moeten doorwerken ;-)

Een tijdje geleden heb ik een keertje geswapt en 
deze spulletjes kreeg ik voor mee te werken :-)
Erg leuk om zo eens helemaal uit je comfort zone te gaan! 
En vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge
bij 'Digital Tuesday' en daar is het thema deze week
'Summer lovin' 



Nog een hele fijne dag iedereen!

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig lief kaartje Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, wat een leuk kaartje!! Leuk he om met de kerstkaartjes te beginnen! Beterschap meis. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Anneke!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Anneke.....de kleurtjes zijn ook lekker fris en het plaatje is superzzzzzzz
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Anneke, lekker vrolijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig vrolijk kaartje!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk kaartje Anneke!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH my goodness Anneke!! This is just adorable!! Love that sweet little image with the sparkly wings! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Glad you're feeling better.
    Love the bright cheery colors you've used and the image is just darling

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a super cute card! Love her glittered wings!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi en vrolijk met die kleurtjes!
    Bedankt voor je reactie op mijn versie van de Angel Wings!
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke