donderdag 13 december 2012

Kerstzakje ...



Hoi allemaal,
het gaat allemaal al veel beter dan vorige week met me!
Ik hoest enkel nog een beetje maar dat is al :-)

Gisteren avond heb ik weer eens meegedaan met de sol
Altijd leuk om te doen! Deze keer hebben we een soort tasje gemaakt...

Voor mijn creatie heb ik papier van TLC Studio gebruikt, 
het is te koop bij Krea Teja,
het staat nog niet in de shop maar is er wel verkrijgbaar!
Je kan Thea altijd mailen daarvoor ...
De stempel is van Whimsy Stamps, ook zoals de tekststempel.
Voor de rest heb ik nog een borderpons gebruikt, 
lint, belletje, swirl, glitters, ...


En dit zit in het tasje! Lekkere mini marshmallows :-)



Nog een hele fijne dag!
En voor morgen heb ik weer een kaartje voor het
Krea Teja blog! Zijn jullie benieuwd, ga dan morgen 
snel kijken :-)

9 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Anneke...fijn dat het al zoveel beter met je gaat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Anneke en wat een lekkernij. Heerlijk. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk en mooi gemaakt. Je brengt mij weer op ideeën. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH wow!! She's so sweet!! Adorable sparkle and colors!! What a yummy treat to do with it!! HUGS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg lief kaartje Anneke....en wat een leuk idee ook om er zoiets lekkers in te stoppen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt! Ziet er gezellig uit zo met die marshmellows.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke,
    dat heb je geweldig gemaakt zeg! Leuk dat je er allemaal tijd voor hebt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke