woensdag 26 december 2012

Kerstkaarten massaproductie 3



Hoi allemaal, 

Vandaag mijn laatste massaproductie van dit jaar!
Ik had er nog 2 andere gemaakt dit voor een bestelling, 
maar ik ben vergeten ze op foto te zetten voor ik ze af gaf ...

Deze schatjes heb ik ook nog gemaakt voor mezelf, 
heel snel en gemakkelijk om te maken!
Zeker als je niet veel tijd meer hebt en toch leuke kaartjes wil :-) haha...
 Het stempeltje is van Whimsy Stamps, zo'n schatje vind ik!
En dan heb ik voor de rest nog sneeuwvlokjes gestempeld
in roze en paars met Stampin Up inkt!






 

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Anneke!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd heel handig als je snel moet. Vind hem erg leuk geworden.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Now this turned out really cute!! Love the colors! Hope you had a wonderful Christmas friend! :) Thanks for sharing!! Have a happy day! Smiles and Hugs - *Vicki*
    *My Blog* - Stamp Smiles
    *My Blogaversary BLOG CANDY!*
    *My December “All Heart” BLOG CANDY!*
    Help me reach 1000 followers for another BLOG CANDY GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Anneke....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Anneke,
    heel leuk dit kaartje! En ja, als je een leuk idee dat simpel is, waarom dan moeilijk doen?
    Goed idee om die sterretje/vlokken te stempelen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige(snelle) kerstkaart. De stempel vind ik ook een schatje!

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en gaf Anneke!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke