dinsdag 18 december 2012

Digital Tuesday # 191




Hoi allemaal, 
dank jullie wel voor jullie lieve reacties 
op mijn vorige kerstkaartje! 

Dit weekend ben ik druk bezig geweest aan een 
paar massaproductie's van kerstkaartjes :-)
Voor iedereen die er besteld, die zijn de deur uit!
Nu die van mezelf nog, wat loop ik achter dit jaar...
Maar we komen er wel weer :-) haha...

Vandaag weer een nieuwe challenge bij Digital Tuesday
en daar is het week thema 'layers'
Ik heb dit kaartje gemaakt voor mijn schoonbroer zijn 
verjaardag! De digi is van Karens Doodles ...
Het papier van Making Memories "   "
Tekst van Whimsy Stamps, nog wat lint, bloemetje, knoopje, ...


 

9 opmerkingen:

  1. Wat heb ik een hoop mooie kaartjes gemist! Deze is ook heel leuk!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave mannenkaart hoor! Ze blijven leuk he die Karen Doodles plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Anneke en zo'n leuk stempeltje!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Anneke en het is een heel grappig afdrukje wat je mooi ingekleurd hebt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Anneke! Heel lief afdrukje! Mooie kleurtjes ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en mooi kaartje.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this fun image and the papers are gorgeous. Lovely card :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke