vrijdag 28 december 2012

Hetzelfde, maar toch anders ...



Hoi allemaal, 

Gisteren
En met het vooruitzicht naar nieuwjaar toe hebben ik en Raffa
een theelichthoudertje gemaakt :-) 
Want gisteren was het weer "hetzelfde maar toch anders"
op het Krea Teja blog, de laatste van dit jaar! 

Beide hebben we een stempel van magnolia gebruikt!
En het prachtige papier van Pion  "Winter Bird"
De tilda haar glaasje heb ik bewerkt met glans modge, 
zodat het echt een glazig effect geeft :-)
 De sneeuwvlokken stans is van Tim Holtz 
En de tekst stempel is van Whimsy Stamps ...

Voor de rest heb ik kant, lint, jute, touw, charm, roosjes, 
magnolia chandeliers, plakparels gebruikt! 
Voor het theelichtje heb ik weer een oude techniek boven gehaald!
Ik heb gestempeld op de kaars :-)


Ook doet mijn creatie mee bij:
*Dutch Magnolia lovers: Nieuwjaar!
* The dutch magnolia Chickies: Nieuwjaar!
* It's a magnolia Challenge: nieuwjaars wens!



22 opmerkingen:

  1. heel erg geslaagde creatie ! heel mooi !
    super, en waarom zouden 'oude' technieken niet goed meer zijn ? =) dit mag je zeker it verleren, gewoon blijven doen !
    nog fijne dagen,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie creatie , Anneke !! Ik wens jou ook alvast een hele fijne jaarwisseling !! Leuk dat je meedoet bij DML. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er echt geweldig uit!
    Het staat ook nog op mijn to-do-lijstje hoor, stemepelen op kaarsen :)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Anneke!! En wat een mooi theelichtje als je niet beter zou weten zou je zeggen dat je het zo gekocht hebt!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie creatie Anneke....hele leuke detail erop zoals het kaarsje en die Tilda die je zo mooi gekleurd heht....
    alvast een hele fijne jaarwisseling...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk setje zo. Stempelen op een kaars heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar het ziet er erg leuk uit zeg, ga ik zeker ook eens uit proberen.
    Bedankt voor de tip.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat schattig Anneke!! Ik vind het helemaal een supercreatie! Prachtige kleuren heb je gebruikt!!
    Fijne jaarwisseling alvast gewenst. Ik blijf wel actief op het blog, want ik ben heerlijk thuis!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Watheb je dit geweldig leuk gemaakt Anneke!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow what a really gorgeous project Anja!! LOVE the colors and details! :) Thanks for sharing!! Have a happy day! Smiles and Hugs - *Vicki*
    *My Blog* - Stamp Smiles
    *My December “All Heart” BLOG CANDY!*
    Help me reach 1000 followers for another BLOG CANDY GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig geheel, Anneke. Heel feestelijk.
    Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow die is super leuk joh!! Lieff stempeltje!! Liefs Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij IAMC, Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk gemaakt, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf gedaan.
    Fijn dat je meedoet met DMCC.
    Succes met de challenge en de allerbeste wensen voor 2013!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is leuk Anneke.... prachtig gedaan! Leuk dat je meedoet met DMCC, fijne jaarwisseling! Liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende creatie
    bedankt voor het meedoen met DMCC
    Fijne jaarwisseling
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwsa Anneke!!! Dit is echt een supermooie creatie zo met het kaarsje erbij! Bedankt dat je gezellig meedoet aan onze wedstrijd bij Dutch Magnolia Lovers! Lieve groetjes en fijne jaarwisseling Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow...prachtige theelicht houder!
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke