dinsdag 4 december 2012

De groeten van Mickey



Hoi allemaal, 
Jullie zullen wel denken waar zit ze nou?
Het is immers als van vrijdag geleden dat ik iets heb gepost, 
en normaal gezien heb ik dinsdag altijd een kaartje voor jullie!

Maar ik ben dit weekend een weekendje weg geweest, 
en dat naar Disneyland Parijs!
Het was weer heel erg leuk maar ook wel erg koud :-)

Hier een paar foto's 

Een kus van Mickey :-)


Samen op de foto met Mickey



 

En ik hoop morgen weer een kaartje te tonen ;-)

Nog een fijne avond!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een fijn weekendje in Disneyland geweest bent Anneke.....je zal vast wel genoten hebben....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, naar Disneyland! Zal vast ontzettend leuk zijn geweest als ik de foto's zo zie :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!!! Heerlijk park waar je nooit te oud voor bent hihi
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat leuk!! EN zo zie je maar: geschikt voor klein en groot!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke