zaterdag 1 december 2012

Tilda with Roo




Hoi allemaal, 


Zoals beloofd is hier dan mijn kaartje dat ik gisteren  op het Krea Teja blog
had laten zien!

Voor mijn kaartje heb ik gebruik gemaakt van deze leuke magnolia
"tilda met kangeroo", het papier is van The Paper Loft 'Gentle Times'.
Ook verkrijgbaar bij Krea Teja! Je kan haar mailen voor dit papier, 
want het staat nog niet in de shop!
 Dan ook weer een stans gebruikt van Nellie Snellen,
mijn martha Steward pons en de tekst is van Whimsy Stamps.
Ook nog bloemetjes en parels :-)





Nog een hele fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. ohhh Anneke,Wat een schitterende kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje met mooi kleurwerk, Anneke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart en zo'n lieve magnolia stempel !! Mooie kleurencombinatie ook trouwens !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje, ik vind het geweldig papier
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje, schattige stempel!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Anneke en Tilda ook zo mooi ingekleurd....knap gedaan....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig en lief kaartje zo met die grote kangaroe, super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So adorable my friend!! Love the pretty papers and sweet Tilda!! HUGS :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke