zaterdag 8 oktober 2011

Ahoy piraten...


Hoi allemaal,

morgen moet ik naar een verjaardagsfeestje,
en daarom heb ik dit simpel jongenskaartje gemaakt :-)
Een piraten kaartje is het geworden,
met mijn zee papier blokje van Maja Design.

Het piraten jongetje is eentje van Nellie Snellen,
en die heb ik weer ingekleurd met copics.
Ook heb ik weer een pons van boekenvoordeel gebruikt :-)
Ook heb ik leuke zeesterren en schelpjes erop gekleefd !!




Aan de binnenkant heb ik een cadeau bon zitten,
en die heb ik in een jasje gestoken




Nog een heel fijn weekend!

24 opmerkingen:

  1. super weer anneke , leuk hoor die kleine piraatje xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverdje ! schattig kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk kaartje Anneke!
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit piraatje gaat vast warm ontvangen worden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat een super mooie creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje Anneke....prachtig kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje heb je gemaakt!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk jongenskaartje! Lekker stoer.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anneke,

    wat een leuk jongenskaart! En mooi hoe je de binnenkant hebt gemaakt. 'k Heb hier ook nog een zakje met heel kleine schelpjes liggen. Je brengt me op een idee!!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoer piraatje Anneke, helemaal leuk!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leukerd op dat prachtige stoere kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend kaartje anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anneke,

    Vind hem helemaal geweldig !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is die tof Anneke !
    Ik vond het erg leuk om je daarnet nog eens te zien !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig gemaakt Anneke.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart Anneke met een schattige piraat erop!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een prachtig kaartje anneke!
    echt heel mooi gedaan.
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel leuk jongenskaartje Anneke, een super cadeau!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wow!! What a really sweet little pirate!! Love the coloring and fun layout design Anneke!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke jongenskaart, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. EEn schattig kaartje
    leuk hoor een piraatje
    gr,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke en stoere kaart.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke