vrijdag 14 oktober 2011

Schaatsen ...


Hoi allemaal,

vandaag heb ik nog eens een kerstkaartje gemaakt!
Ik wil graag deze maand toch al heel wat kaartjes hebben
gemaakt dat het op het einde niet meer stressen is :-) hihi...

Ik vond deze schaatsende Tilda heel leuk,
en heb haar ingekleurd met Twinkling H20's!
Oefening baart kunst zeggen ze toch,
en ik vind het resultaat toch ook wel mooi geworden :-)
Het papier komt van de action,
gisteren vond ik daar hele mooie papierblokken!!
Een aanrader om eens te gaan kijken ;-)

De boompjes achter Tilda, is een digi van bij Pooka.
Deze heb ik ingekleurd en met "True snow" bewerkt
en ook heel veel glitters gebruikt!!
Voor de rest nog een paar kleine bloemetjes, ...



Ook doet mijn kaartje mee bij:
* Cute Card Thursday: Tree-mendous
* Magnolia Mania: Stripes
* Craft: 1 ribbon, 2 shapes & glitters
* One stop Craft: Anything Goes
* Christmas Card: Photo inspiration






Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
En een heel fijn weekend!!


27 opmerkingen:

  1. Ha die Anneke,

    wat een leuke frisse kerstkaart is dit! Heel leuke, die schaatsende Tilda. En wat een leuk papier. Als ik op de blogs lees uit België, denk ik wel eens dat in België andere artikelen bij Action te koop zijn dan in Nederland. Ben vorig week nog bij Action geweest en dit paper heb ik niet gezien..... Heel erg leuk.
    Succes met de volgende kesrtkaartjes, ik kijk naar ze uit!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel erg mooi kaartje Anneke!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie gezellige kaart
    Toevallig van de week ook bij de action een paar kerstblokken kunnen bemachtigen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,

    Wat een leuke en mooie frissekaart laat je ons weer zien super.
    Toevallig vorige week ook boekjes bij de Action meegenomen mooi zijn ze hè.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke , wat een heerlijk winters kaartje !! Is dat ook een nieuwe Tilda ?? Erg lief en mooi ingekleurd met de H2O's. En wat een super papier van de Action....mooi designpapier hoeft niet altijd duur te zijn dus !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! Love the colours and the layout! Thanks for joining us at CCC this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje hoor.... erg leuk een kerstkaart in roze, super!!! groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kerstkaart Anneke, mooie kleur! Ook prachtig papier en dat van de action, deze heb ik daar nog niet gezien. De schaatsende Tilda vind ik ook erg schattig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg lief kaartje ! mooie kleurtjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk kaartje Anneke....wat is dat een gezellige Tilda en wat heb je haar mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,

    Een roze kerstkaart zou ik zelf niet zo gauw maken, maar die van jou ziet er én roze én helemaal Kerst uit ! Super !

    Fijn weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje en een hele leuke stempel!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, de glitters kun je heel goed zien hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Anneke! Leuk al dat roze en dat gaat dus prima voor een kerst kaart. Ik denk dat ik ook maar eens een bezoekje moet plannen bij de Action:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous design and colours.
    Thank you for joining us at C.R.A.F.T challenge this week with this wonderful creation.
    Betty x x

    GDT for the month of October at C.R.A.F.T

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hij is weer helemaal top hoor anneke!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is heel mooi papier met een glimmertje er in. En dat voor zo'n prijs; onze Action heeft het ook.
    Je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is so lovely. An absolutely beautiful card. Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterende kaart anneke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A beautiful card. I love all the glitter. Thank you for joining us at CRAFT.
    Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi

    wat een prachtige kerstkaart! helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk he dat er rondom kerst zo lekker veel met glittertjes enzo gewerkt mag worden! Leuke kaart hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Great project , thank you for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck! Don't forget to check back with us again on Thursday for our new challenge and to check if you have won or made our Top3.

    Jo and Tigerlover.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card!
    many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    have a great day, Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a beautiful creation.
    Thanks for joining us at C.R.A.F.T. this week, hope to see you again soon.
    Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke