maandag 31 oktober 2011

Happy Halloween..

Hoi allemaal,
elk jaar doen wij een halloweenwandeling.
Dit jaar zijn we naar Boom geweest om te griezelen :-)
Het was een zeer lange en vermoeiende tocht,
maar toch ook heel plezant. We gingen met een speciale lijn bus
waar "speciale dienst" op stond, maar dan was wel gepast hoor
met een bus vol zotten en verkleede mensen :-) haha..

Voor zo'n groot domein hadden we wel een klein beetje meer griezel
verwacht maar het was toch de moeite waard om te doen!
Uit het niets duiken dan griezelfiguren op die je doen schrikken :-)
En je benen vastgrijpen, lange donkere tunnels ga je door en
zo veel meer! Altijd heel gezellig en leuk vind ik !

Dit jaar had ik niet veel tijd om mijn verkleedkleren te maken,
maar heb dan toch van alles bij elkaar gezocht om als heks te gaan!
Hier ben ik dan :-)



Ik heb van de foto's deze morgen nog een layout gemaakt,
heel simpel wel maar ik vind dat de foto's al genoeg zeggen :-) haha..
De achtergrond heb ik bestempeld, ook papier van my minds eye gebruikt,
lint, strassteentjes, en een digi van The greeting farm!



(Sorry voor de fletse foto's ik krijg ze niet beter op de foto)

Hier de groepsfoto



Nog een hele fijne  dag :-)


2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er ontzettend gezellig uit anneke!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuk hoor! Volgens mij hebben jullie veel plezier gehad... je bent in ieder geval een mooie heks!!!! Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke